Det klikker snart for meg

En tråd i 'Livet med barn 0-1 år' startet av carro4, 8 Aug 2021.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. carro4 Flørter med forumet

Samboeren min tror pappapermisjonen er ferie.

Han gjør ingenting i hjemmet, gjør minst mulig alene med barnet. Jeg føler han ødelegger ferien min fordi han skal gjøre hva han vil mens jeg ikke kan gjøre noe annet enn å være mamma og hushjelp.

• Hjertelig Hjertelig x 1
    Last edited: 8 Aug 2021
  2. Veivalsa Forumet er livet Marshmallows2021 Himmelbarn Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Det høres skikkelig dritt ut, og noe dere burde få snakka om.. hvis floka ikke løser seg anbefaler jeg familievernkontoret. Konfliktnivået trenger ikke være skyhøyt for at man drar dit :)

3. Miss_30 Forumet er livet Septembergull'17

Hva sier han når du tar det opp da?

4. Annemor93 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Anbefaler å ta en skikkelig men voksen prat om det, eventuelt familievernkontoret om å prate om det bare fører til krangel. Veldig lavterskel tilbud. Kanskje er han ikke ordentlig bevisst på det hele, kanskje er han nettopp det.

Jeg måtte få med barnefar til familievernkontoret i fjor men for meg og min situasjon førte det til jeg forsto at å ende forholdet var riktig. Vi hadde da et barn på 1,5år.

Jeg sender seg en kjempe klem:Heartred

5. MorMari Andre møte med forumet

Enten må du be han slutte å være et mannebarn, eller så bare reiser du bort i noen dager, eller slutter å gjøre noe som helst annet enn det du må for barnet. Ikke vask hans klær, ikke lag hans mat, ikke rydd etter han.

• Enig Enig x 3

Del denne siden