Det "klikker" fra magen

Thessaniya

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Jeg blir helt gal på det "klikket" som kommer fra magen titt som tett!! :o vi sitter i sofaen og ser på tv, så klikker det så høyt fra rundt navle-området at samboer som sitter en meter unna hør det!
Jeg venter på vannavgang, og da har jeg hørt at kan man høre ett "knepp" rett før, så jeg tror alltid det er det, men så kommer det ikke noe vann :(
Blir så skuffet!
Pluss at jeg lurer på hva det er for noe som lager den tydelige lyden... O_o Det høres akkurat ut som når det knaker i mine ledder, men jeg sitter jo helt stille?

Det er nok leddene til babyen som "knekker" :) har lest flere steder at de kan gjøre det.

Det er nok leddene til babyen som "knekker" :) har lest flere steder at de kan gjøre det.
Har også lest det, men så har jeg og lest at de har så myke ledder at de ikke kan klikke. Nånn skrev av det kunne være luftbobler i navlesnoren... en stund tenkte jeg at det er mine ledder allikevel, mtp bekkenløsningen, men det høres egentlig mest logisk ut at det er babyens... og mtp hvorfra lyden kommer (inni magen)

Jeg har også hatt mye av den lyden i magen. Oftest rundt navleområdet. Skrev om.det i skravletråd på skjult, tror jeg, for noen måneder siden. Men aner ikke hva det er. En person nevnte at det kunne være leddene til babyen.
Jeg tok det opp med jordmor, hun hadde ikke hørt om noe sånt før. Hun foreslo at det kanskje kunne være lyden fra babyen som suttet på tommelen, når tommelen ble tatt ut av munnen.
Men det var bare en gjetning.

Hadde vært gøy å vite hva det er, ja :-)

Kneppet kommer fra underlivet.. satt å hørte mye av det kneppet dager og uker før fødsel, men aldri sa det plask. Men tror heller at jeg hadde litt lekasje da det rant etter jeg var ferdig å tisse... men skvatt hver gang det sa knepp. Kneip igjen jeg da

Keg hører også den lyden ganske ofte. Har tenkt at det kanskje er beinledda til kidden...(samtidig som jeg har håpa på vannet skal gå)

Endelig noen som skriver om dette:))) jeg har hørt denne lyden flere ganger..sikkert kommer den fra magen..men hva det egentlig er?:) har lest at det er luftbobler fra tarmen vår når babyen sparker..alltid skvetter jeg når jeg hører dette..

Haha det er så mange teorier.
Men det er altså VI som klikker. Våre leddbånd osv. Spør JM :)

Back
Topp