Det klages om lite liv!

Senator Malin

Elsker forumet
Så hva kan gjøres med det? Vi eller BV? VI selfølgelig.  Det er ikke vits i å sitte her å sutre over lite liv, gjør noe med det! Begynner du å lage masse tråder, smitter det over.

Så da lurer jeg på hva du gjør i kveld? :)

Jeg sitter og lurer på om jeg skal følge menstermin min eller gyn sin uketeller :P mens jeg ser hellstrøm :) 

ser på biler tilsalgs da vi må ha ny bil.

ENIG!!

Nå er BV slik det er, syns de har gjort masse for å møte alle meningene her inne det siste så nå er det faktisk opp til brukerne å gjøre resten!!

AMEN!
Slutt å klag og gjør noe med det!

Jeg er syyyyyk så sitter under pleddet med urette og ser på Hellstrøm

ser hellstrøm med sovende baby på brystet! emoticon

jeg sløver i sofaen foran tven. Tenker jeg prøver å gjøre ferdig et strikketøy jeg har liggende i kveld. =)

Sitter her og gleder meg til jeg får babymage.. Skal legge mini nå, hun har fått være våken en hel time ekstra i dag og er godt fornøyd med det :p Skal brette og legge vekk masse barnetøy etterpå.. Jippi ...................................

Ganske enig ja, dessuten er det bedre kvalitet over innleggene selv om det er litt mindre liv.

Jeg sitter nå her og ruger på overtid jeg da, og venter på at middagen skal blir klar... Skulle ønske jeg kunne sett Hellstrøm, men ble TV2 hjelper deg isteden. Tv3 har paia :( 

sitter her og ser på tv og gruer meg til sambo skal dra på nattskift... er så mørkredd og husredd...
må vel snart opp å se om gullet har dyna på seg:)

Jeg sitter hjemme og gjør ingenting. Skal snart stikke på butikken, slik at det blir middag på meg

Så får jeg besøk av et par kompiser seinere i kveld

Nå skal jeg spise verdens beste hjemmelagde tacosuppe og se på Sara og Selma

Blir hva man gjør det til selv ja.

Jeg er alene i kveld, og har snakket med ei venninne på telefonen. Nå ser jeg Hellstrøm og surfer på datan 

Oppdrag Nemo skrev:
Nå skal jeg spise verdens beste hjemmelagde tacosuppe og se på Sara og Selma

Kan jo ikke skrive slikt uten å slenge med en oppskrift .p

Jeg sitter her med hellstrøm i bakgrunnen mens jeg betaler regninger og setter opp budsjett for neste måned.
 Vurderer å gjøre litt på en obligatorisk innlevering jeg har i statistikk, meeen...

Jeg skal egentlig gjøre oppgave. Jeg SKAL gjøre oppgave, etterpå. bare vente litt.
Gikk igjennom ild og vann for å få tak i sjokolade, kjøpte en stor porøs melkesjokolade, gleeeeda meg til å spise den opp! har tatt to ruter, og nå kjennes det ut som om jeg skal kaste opp. *grøss*

Jeg strikker mye, såeh..
Nå kjeder jeg meg og da er jeg her =) 
jeg syns BV har begynt å ta seg litt bedre opp egentlig. Begynner det å minske igjen? =O

Haha... skjønte ingenting jeg... trodde du mente lite liv som i lite liv i magen :P skjønte jo etter litt at du mente her på BV :P

Jeg sitter og ser på hellstrøm mens jeg lurer på om jeg skal lage meg litt usunn mat :P

Tenker på pepperkaker.....

Back
Topp