Det klør :(

Løvebrøl

Gift med forumet
Magen min har begynt å klø noe veldig :(
Den er begynner å bli rød for jeg klarer ikke å la vær å klø meg.
Er det strekkmerker som begynner å komme? Har noen tips?

Kan ikke si noe om det er strekkmerker, fikk ikke noen sist gang. Men jeg fikk tips om apobase morgen og kveld under hele graviditeten, pluss at jeg passer på å ta omega3 og vitaminer for huden. Det er vel egentlig ingenting som hjelper... men det er verdt å prøve kanskje?

Magen utvider seg, og det klør! Om du får strekkmerker eller ikke veit jeg ikke.. Men det klør uansett..... :/

Kan ikke si noe om det er strekkmerker, fikk ikke noen sist gang. Men jeg fikk tips om apobase morgen og kveld under hele graviditeten, pluss at jeg passer på å ta omega3 og vitaminer for huden. Det er vel egentlig ingenting som hjelper... men det er verdt å prøve kanskje?

Jeg tar omega3 og vitaminer. Jeg er villig til å prøve :) Søkte opp apobase, ser det fins forskjellige. Hvilken farge på tuba mener du?

Jeg tar omega3 og vitaminer. Jeg er villig til å prøve :) Søkte opp apobase, ser det fins forskjellige. Hvilken farge på tuba mener du?

Jeg bruker den røde.. Vet ikke om det har noen betydning, men tror den er feitest. Kanskje den demper kløing også?! :D

Eg slutta og klø så masse på magen etter eg begynte og smøre baby olje på magen i dusjen :D Håpa det liksom skal mjykne huda litt og gjere den litt stretchy så eg ikkje får strekkmerke! Er jo lov og håpe på det beste :smiley-bounce012

Er det ikke noe som heter svangerskapskløe også?Vet ikke hvordan det er jeg,men har bare hørt om det..Kanskje det er det?:p

Back
Topp