tullmusa Forumet er livet 7 Sep 2006 #1 Det klør i fingrene når det er noen minutter igjen til auksjonene går ut, men jeg MÅ begrense meg!! Har jo et lass nå!! Hahaha!![:D][:D] *stikker og gjemmer meg til auksjonene er ferdige*
Det klør i fingrene når det er noen minutter igjen til auksjonene går ut, men jeg MÅ begrense meg!! Har jo et lass nå!! Hahaha!![:D][:D] *stikker og gjemmer meg til auksjonene er ferdige*
tullmusa Forumet er livet 7 Sep 2006 #3 ORIGINAL: monicola Ikke mulig å ha for mye die cuts ..kom igjen Tullmusa .. by BY BY BY BY BY BY BY BY NEI!!! Er jo nesten værre enn netthandelen.. *bite negler*
ORIGINAL: monicola Ikke mulig å ha for mye die cuts ..kom igjen Tullmusa .. by BY BY BY BY BY BY BY BY NEI!!! Er jo nesten værre enn netthandelen.. *bite negler*
tullmusa Forumet er livet 7 Sep 2006 #4 ORIGINAL: Amarula ORIGINAL: monicola Ikke mulig å ha for mye die cuts ..kom igjen Tullmusa .. by BY BY BY BY BY BY BY BY helt enig FRISTE FRISTE FRISTE Hæhh? Ser ikke hva dere skriver!!??? Hmm...
ORIGINAL: Amarula ORIGINAL: monicola Ikke mulig å ha for mye die cuts ..kom igjen Tullmusa .. by BY BY BY BY BY BY BY BY helt enig FRISTE FRISTE FRISTE Hæhh? Ser ikke hva dere skriver!!??? Hmm...
tullmusa Forumet er livet 7 Sep 2006 #5 ORIGINAL: Amarula [:D][:D][:D][:D][:D] ????? Tror jeg er tett i både øynene og ørene!
tullmusa Forumet er livet 7 Sep 2006 #6 Puhh... Kommer sterkere tilbake... Var litt svak i dag, så måtte rømme inn på generell en liten tur. Hihi![:D]
Puhh... Kommer sterkere tilbake... Var litt svak i dag, så måtte rømme inn på generell en liten tur. Hihi![:D]
tullmusa Forumet er livet 7 Sep 2006 #7 ORIGINAL: Amarula [:D] har gjort det selv noenganger [:D] Hehe!! Godt der er flere som har kløe![:D]