det klør det klør tiddeli bom

snappi

Elsker forumet
noen som har noen gode råd mot intens svangerskapskløe... ikke så behagelig å klø som en gal mellom fingre, på hendene og føttene... blir snart gal...

Har ingen gode råd,men har du tatt det opp med lege? svangerskapskløe kan være farlig vettu[8|]

Off vet så godt åssen du har det...har dersverre ingen gode råd heller....jeg klødde meg til blods om natten jeg og kløen var grunnen til at de satte meg i gang. Lykke til jeg føler med deg

Gå til lege!!!!! Svangerskapskløe etter uke 30 er FARLIG.

Fete kremer kanskje? Aloe vera, Eurax, locobase, spenol

har vært hos legen og følges opp med kontroll og UL 1 gang i uken, men alle bl.prøvene er fine.. fikk noe allergimedisin (mixtur) for at jeg skulle få sove, men da går jeg jo rundt som en zombie hele dagen, for den virker ganske lenge, og jeg orker ikke å være trøtt og daff 24/døgnet, da blir ventetiden så mye lenger..ikke virker den med super bra heller... æsj, får vel bare holde ut, men takk for gode tips.. alt skal forsøkes..

eg har svangerskapskløe å fikk poleramin (tror di heter det) tabeletter av legen å di hjalp kjempe godt.

fikk beskjed av legen min at man bruker ofte polaramid mot svangerskapskløe..Kunne spurt om å få prøve det i stedet, kanskje??

Ellers er det vel ikke mye annet å gjøre enn å smøre seg hele tiden...
Jeg har slitt utrolig mye med atopisk eksem under svangerskapet, og jeg har nesten blitt gal av det, men har smørt meg to- tre ganger daglig..-og det hjelper litt.....
Smører meg med alt fra apobase til vanlig spenol..-og innimellom smører jeg meg inn med babyolje før jeg tørker meg etter jeg har dusjet..

en skal visst alltid nevne kløe når en er til kontroll, men det er først når det blir veldig plagsomt og kommer i håndflatene og under føttene at det bør ringe varselbjeller.. hvertfall det jeg har blitt fortalt..

Back
Topp