Det kløøør! :(

Clique

Tvillingmamma
Desemberglede 2015
Halla, damer!

Puppene mine vokste ganske så fort i første trimester, som gjorde at jeg nå har litt strekkmerker.
Men herregud som de kløøør!!! Jeg tror jeg klikker! Jeg sitter og bare klør og klør og klør.

Det er veldig irriterende når jeg er ute i offentlighet. Det begynner å klø som bare det når jeg bruker BH.

Noen som har det likt som meg? Har noen tips de kan dele før det klikker for meg?

Det klør fordi huden strekkes. Smør godt flere ganger daglig med fet fuktighetskrem eller olje.

Jeg klør en del på magen.. har også tenkt det er huden som strekkes :-)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Smør deg morgen og kveld, også gjerne når det klør som mest, om du har mulighet.

Jeg har byttet til stoffbh uten spiler. Ligner på sportsbh. Veldig behagelig. Med vanlig bh blir puppene veldig sprengte, harde og vonde.

:)

Klør på magen, men ingen strekkmerker !
Klør også endel på brystvortene, det er iriterende i offentlighet.
Smør godt med en fet fuktighetskrem :)

Jeg klør på puppene. Har måttet kjøpe bh-topper. Litt løse sport bher på en måte.
Klarer ikke vanlig bh.

Jeg klør mellom beina, altså på låra, de delene som treffer hverandre. Det har utviklet seg til skikkelig utslett som er vondt og sårt. Fikk krem på apoteket mot eksem, og den demper sårheten og kløen.

Usj, høres ikkje kjekt ut! Eg klør nederst på magen, men huska det var sånn sist gang og. Hjelper å smøre!!

Hos meg klør selve brystvorta, flasser gjør det også...

Hos meg klør selve brystvorta, flasser gjør det også...
Samme her! Huff, det gjør vondt å drive i klø på selve brystvorta. :( Men kan jo ikke la det klø heller?

Back
Topp