Det kløøøør!

Mimo

Forelsket i forumet
I over en md nå så har jeg slitt med kløe på selve brystvorten og området rundt! Jeg prøver å unngå å ha på bh, men kan ikke slippe de løs offentlig akkurat :p Noen tips? Er ikke noe væske foreløpig.16 uker imorgen.

Huff har
samme problem. Prøvde å slippe de fri programvare

Samme her! Brystvortene mine er veldig ømme i tillegg, så her prøver jeg så godt jeg kan for ikke å klø.. Hjelper ofte her å smøre med en fet krem morgen og kveld, da slipper jeg unna verste kløen om dagen..

Ååh da er vi to!! Har klødd meg ihjel. Fikk derfor dette i gave av min søster. Stretch Oil skal visstnok hjelpe mot fremtidige strekkmerker og kløe!Så den bruker jeg mest, på magen og på puppene. Også lukter den veldig godt da :) kanskje den kan hjelpe deg. Tror den er bestilt på en nettside eller noe

ImageUploadedByBV Forum1471343547.234640.jpg

Ååh da er vi to!! Har klødd meg ihjel. Fikk derfor dette i gave av min søster. Stretch Oil skal visstnok hjelpe mot fremtidige strekkmerker og kløe!Så den bruker jeg mest, på magen og på puppene. Også lukter den veldig godt da :) kanskje den kan hjelpe deg. Tror den er bestilt på en nettside eller noe

Vis vedlegget 191762

Åhh, den skal sjekkes ut! :D Jeg går på veggen om jeg ikke finner en løsning snart!

Samme her! Brystvortene mine er veldig ømme i tillegg, så her prøver jeg så godt jeg kan for ikke å klø.. Hjelper ofte her å smøre med en fet krem morgen og kveld, da slipper jeg unna verste kløen om dagen..
Har prøvd meg på fete kremer selv, men ofte har de gjort brystvortene mer ømme og "avhengig" av mer krem. Må teste ut denne oljen hun ene snakker om her :) !

Jeg også! Trodde nå ikke dette var noe typisk gravidsymptom, men kan se ymse ut her ;-)
Prøver også å smøre, men hjelper ikke stort..

Back
Topp