Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh da er vi to!! Har klødd meg ihjel. Fikk derfor dette i gave av min søster. Stretch Oil skal visstnok hjelpe mot fremtidige strekkmerker og kløe!Så den bruker jeg mest, på magen og på puppene. Også lukter den veldig godt da kanskje den kan hjelpe deg. Tror den er bestilt på en nettside eller noe
Vis vedlegget 191762
Har prøvd meg på fete kremer selv, men ofte har de gjort brystvortene mer ømme og "avhengig" av mer krem. Må teste ut denne oljen hun ene snakker om her !Samme her! Brystvortene mine er veldig ømme i tillegg, så her prøver jeg så godt jeg kan for ikke å klø.. Hjelper ofte her å smøre med en fet krem morgen og kveld, da slipper jeg unna verste kløen om dagen..
Jeg passer på å bruke krem uten parfyme, parfyme gjør det ofte verreHar prøvd meg på fete kremer selv, men ofte har de gjort brystvortene mer ømme og "avhengig" av mer krem. Må teste ut denne oljen hun ene snakker om her !
Verdt og prøve! Å forhindre strekkmerker er vel noe alle ønsker ogsåÅhh, den skal sjekkes ut! Jeg går på veggen om jeg ikke finner en løsning snart!