Det KLØR!

Frk. StrikkePinne

Gift med forumet
Jeg holder på å bli gal. Det klør på på/i puppene mine!!
Men akkurat hvor klarer jeg ikke finne ut av, om det er det brune eller om det er der hvor ammeinnlegget er. Bruker Libero sine papirinnlegg..
Noen andre som klør ? Eller vet hva det kan være... ? Kanskje jeg ikke tåler ammeinnleggene ?

Kanskje puppene dine har vokst så mye at de går ut av sitt gode skinn? Og at det blir tørt og stramt [:)]

Jeg også klør noe syykt på puppene til tider[&:] Uten at det er lett å forklare akkurat hvor... Og det gir seg liksom ikke sjøl om jeg klør tilbake[8D] Jeg bruker Avent ammeinnlegg, men tror ikke det er de som gjør at det klør, for kan klø selv om jeg ikke har de på...

Jeg og kan klø noe innmari til tider, aner ikke hvorfor. Tenker det er normalt [;)]

Sikkert bara att de sträcker sig ur skinnet[:D]
Har haft det jag också, helt förfärligt.. Sen så kom det streckmärken..

ORIGINAL: Tu

Det er ikke sopp da?

Vet ikke.. jeg er rød også syns jeg.. i et lite område rundt brystvorta.. Vi får se etterhvert, har noen sår som ser ut til at de ikke vil gro. Har jo bare gått tre uker snart:p

Her klør det da puppene mine synes han skal ha mat!! Hekt sykt, men da er det ikke alltid han synes han skal ha[&:]

ORIGINAL: Sandie

Sikkert bara att de sträcker sig ur skinnet[:D]
Har haft det jag också, helt förfärligt.. Sen så kom det streckmärken..

Her og kom kløen med at puppene ble full i melk og huden strakk seg, og strekkmerkene så for alvor dagens lys [:@]

Her bruker jeg bare ullinnlegg. Det klør ikke faktisk. Kjøpte på apoteket[:D]

ORIGINAL: Sl0th

ORIGINAL: Tu

Det er ikke sopp da?

Vet ikke.. jeg er rød også syns jeg.. i et lite område rundt brystvorta.. Vi får se etterhvert, har noen sår som ser ut til at de ikke vil gro. Har jo bare gått tre uker snart:p

http://ammehjelpen.no/asp/default.asp?ID=31

slik raud rundt brystvorta? eg har fått trøske, nurket smitta mej...å det gjer forferdeli vondt. Så om du held på å få noko slikt fort dej å få behandling!

Back
Topp