Det KLØØØØØR!!!!

tina_86

Andre møte med forumet
Tror jeg blir gal!!! Det klør overalt! Men spesielt på brystene! HATER BH'er og HATER klær :P Så klør det i hodebunn, på leggene og lårene osv. osv.


Noen andre som holder på å bli gal? :P
 
Jeg og kløøør! På armene og brystet mest. Og særlig når jeg er i vann, samme som sist gang. Så når jeg dusjer, klør jeg av meg huden omtrent! :P
 


MammanTilGutten skrev:
Jeg og kløøør! På armene og brystet mest. Og særlig når jeg er i vann, samme som sist gang. Så når jeg dusjer, klør jeg av meg huden omtrent! :P



Huff! Ekke bare bare det her! :P Mannfolka sku ha visst hva vi egentlig går igjennom ;)
 


tina_86 skrev:


Cailen skrev:
Huffda.. Har du fått svangerskapskløe?
Her er en link med litt tips og råd. Håper noen av de kan hjelpe deg.

http://www.apotek1.no/graviditet/svangerskapskloe?gclid=CMbrre2apq8CFetXmAodHlplZQ

Tusen takk for hjelpa :) Skal nevne det for legen neste gang jeg skal til kontroll :) Er bare en uke til ;)

Bare hyggelig. Søskenbarnet mitt hadde svangerskapskløe, og hun ble fulgt opp nøye gjennom svangerskapet især på slutten. (",)

Jeg får sterkere allergier når jeg går gravid så det kan jo rett og slett være det også. At du reagerer på tøymykner/vaskemiddel? Jeg har byttet til neutral vaskemiddel og tøymykner og bruker bare neutralprodukter til å vaske meg med. Det fåes kjøpt på kiwi og er ikke noe særlig dyrere enn tilsvarende produkter.




 
Bruker neutral jeg også fra før :) Skal høre med legen om de kan si noe på hva det er, eller om det er mulig å finne det ut. Eller om det rett og slett bare er litt kløe :P
 
I natt begynte jeg også!!!!
Trodde jeg skulle bli koko. 
Begynte med å klø meg helt uskyldig på lårene og magen helt til jeg fant ut at rompa mi var blitt knall rød av ubevisst kløing haha. 
Smurte meg med body butter og det hjalp, men det føles ut som om jeg har lus i hodet! 
 
Back
Topp