Det kinensiske fødselskartet.

Den første stemte på meg,da ble det gutt. Det andre barnet skulle også bli gutt,der fikk jeg snuppa mi & nå tredje gang står det jente.. men jeg føler så absolutt gutt. Men tiden vil vise,uannsett er man glad & lykkelig bare det er velskapt og friskt! :-)

Det stemte ikke på meg sist. Blir spennende å se om det stemmer denne gangen!

Stemte sist.
Stemmer det denne gangen også så blir det jente.

Veldig spennende å finne ut hva det blir, men vi har veldig lyst på både jente og gutt så uansett hva det blir så blir det perfekt. :-)

Første gangen stemte det ikke.

Denne gangen sier karet gutt

Det stemte begge gangene til meg.

Denne gangen sier kartet jente, noe som stemmer med magefølelsen min.
Blir spennende å se....

Jeg var for ung sist, da jeg var 17 når jeg ble gravid. Men denne gangen sier det at vi venter gutt, selvom jeg har jentefølelse :)

Forrige gang sto det jente, da ble det gutt. Denne gangen står det gutt, så blir spennende å se.

Stemte sist, da fikk vi gutt. Nå står det jente. Blir spennende å se hva det blir. Men hittil er iallefall svangerskapet helt annerledes enn forrige gang. Veldig lite symptomer nå, mot masse sist på denne tida.

De viser forskjellig, den på terminkalkulator stemte på meg - gutt! Akkurat det jeg trodde selv også. Denne gangen viser den jente.

det stemte på meg sist, da jeg fikk gutt. Nå sier det at jeg skal ha en liten jente så får vi se da!

Det stemte ikke på meg sist.. Nå sier det gutt, så vi får se hva som kommer

Back
Topp