det kiler inni magen

Fått sin egen Emily

Gift med forumet
ca. 5 cm nedenfor navelen og til venstre... der kilte det for første gang i går kveld [8|]

også kilte det plutselig i dag da jeg hadde pause på jobben.

også enda en gang etter at jeg hadde spist middag i dag... [&:]

Det må vel være babyen? eller?

Det er den rareste, men godeste følelsen noensinne da, jeg
blir 120% konsentrert og kjenner godt etter når det skjer [:D]

herlig[:)]
har og begynt å kjenne litt liv innimellom (tror jeg) og det er bare helt nydelig [:)]

er vel godt mulig det er babyen ja[:D] jeg lurer også litt på om jeg kjenner noe av og til[:)] det er en god følelse uansett[8D]

ORIGINAL: ViPrøverPåBaby

er vel godt mulig det er babyen ja[:D] jeg lurer også litt på om jeg kjenner noe av og til[:)] det er en god følelse uansett[8D]

men liksom... Jeg er jo førstegangs... så, det vel veldig tidlig... Blir så usikker.

men men, det finner vi jo ut begge to når vi virkelig VET vi kjenner liv,
da vet vi og om vi har kjent det tidligere eller ikke! [:D]

og ja, det er en god følelse uannsett [:)]

Lurer på om jeg kjente noe i gårkveld når jeg la meg også:) er 13+6

Kunne kjenne at d var noe som beveget seg på innsiden som en lett "vind" som strøk opp under magen. sirkulerte på en måte.

Nå er jo ikke jeg sikker på om det var den lille eller om det er bare jeg som innbiller meg deg, men lever på den at det var rett jeg kjente;)

Spennende og herlig følelse værtfall gleder meg til ultralyd 20 april!!

Åhhh så morro

Har også kjent noe av å til, er min første så da blir man litt usikker men håper d er babyen..! Gleder meg til d blir mer og tydligere!![:D]

Jeg sitter på jobb og kjenner sånn kiling nesten hele tiden nå, så prøver jeg å klø på utsiden, men det hjelper jo ikke noe... Det er virkelig gøy. Det er nok noen som romsterer der inne nå ja[:D]

ORIGINAL: elink

Jeg sitter på jobb og kjenner sånn kiling nesten hele tiden nå, så prøver jeg å klø på utsiden, men det hjelper jo ikke noe... Det er virkelig gøy. Det er nok noen som romsterer der inne nå ja[:D]

hihihi, så gøy! Det gjør jeg også, klør meg uttapå! Ikke at det hjelper noe nei

Back
Topp