Det kiler i magen :D

Jaa :D
Alt faller på plass :)
Over helgen så skal vi ivei å kjøpe ny bil , caravelle :D
Og iløpet av en mnd så skal vi kjøpe inn senga og tilbehøret , å da har vi alt d vi trenger til lilles ankomst :D

Er så godt med det som er gjort!! :D Er også helt ferdig, mangler bleier :p

Jaa :D
Alt faller på plass :)
Over helgen så skal vi ivei å kjøpe ny bil , caravelle :D
Og iløpet av en mnd så skal vi kjøpe inn senga og tilbehøret , å da har vi alt d vi trenger til lilles ankomst :D

Dere har det meste på stell! Vi har fått noen ting, men mangler det viktigste:/

Vi har det viktigste, babyen i magen.

Vi har nok klær, og trolig basic med bleier.
Vi trenger nok litt påfyll av dill og dall sånn.

Også skulle vi trolig hatt vogn, kanskje må vi ha ny bilstol, og jeg vet ikke om babycallen funker. Men det er fire mnd igjen , så dette skal vi ordne. Før jul, har jeg sagt til mannen :)

Hmmm, da mesta e vel ordna, om enn ikkje komt i hus endå.
Søskenvogn e bestilt, men må venta for dei va tom på lager.
Seng skal eg henta hos ei venninna, må ha ny overmadrass.
Evt nytt babynest, veit ikkje om da e lurt å bruka om igjen? Kan jo vaskast :)

Vi har det viktigste, babyen i magen.

Vi har nok klær, og trolig basic med bleier.
Vi trenger nok litt påfyll av dill og dall sånn.

Også skulle vi trolig hatt vogn, kanskje må vi ha ny bilstol, og jeg vet ikke om babycallen funker. Men det er fire mnd igjen , så dette skal vi ordne. Før jul, har jeg sagt til mannen :)

Ja viktigste er lille :)
Jeg tør ikke vente siden vi har termin 1 januar og begge barna mine har kommet tidligere (håper såklart på å gå ut tida :) )
Jeg skal ha en helt rolig desember med mann og barn, ikke noe julestress eller babyutstyrstress :)

Vi gleder oss :D

Hmmm, da mesta e vel ordna, om enn ikkje komt i hus endå.
Søskenvogn e bestilt, men må venta for dei va tom på lager.
Seng skal eg henta hos ei venninna, må ha ny overmadrass.
Evt nytt babynest, veit ikkje om da e lurt å bruka om igjen? Kan jo vaskast :)

Aldri hatt babynest så jeg aner ikke om d der :p

Ja viktigste er lille :)
Jeg tør ikke vente siden vi har termin 1 januar og begge barna mine har kommet tidligere (håper såklart på å gå ut tida :) )
Jeg skal ha en helt rolig desember med mann og barn, ikke noe julestress eller babyutstyrstress :)

Vi gleder oss :D

Vi skal altså også ordne senest i november tenker jeg. Det meste i alle fall.

Åh så deilig :-D jeg føler jeg har null kontroll over hva vi trenger og hvor mye det kommer til å koste... må begynne å få oversikt snart! Og det virker på mannen som at ingenting er stress før etter nyttår! Syns han tar litt for lett på det :-P

Det beste med å gifte seg er å bli ferdig med det så vi kan tenke baby! :p ;) Gleder meg til å kunne kjøpe alle tingene jeg har satt på ønskelista! :D

Ååh den var fin :-D

Back
Topp