Det kan se ut som om det går galt igjen!

Solstråle_89

Blir kjent med forumet
Var akkurat på do, og da var det mye brun/rosa utfold/spotting! :( spottet ikke en eneste gang da jeg var gravid forige gang, så fryker at jeg mister nå.. :`( Kjenner også en rar følelse i magen.. ikke vondt men uvell.. huff! Håper på det beste men frykter det verste!!

Krysser fingrene for at det bare er et uskyldig lite blodkar som har sprukket, og at dette går bra!! Mange blør litt helt i begynnelsen vet du.. Prøv å slappe av litt på sofaen i morgen og hvil deg.. Sender deg en klem, og satser alt på at det går over!

Krysser fingrene for at det kun er litt uskyldig blødning! 

Takker for betryggende ord! Håper på det beste!

Ta kontakt med legen - de kan fort se om noe er på gang eller ikke. Det trist om du mister, men uvissheten er nesten verre!

*KLEM*

Det har enda ikke kommet noe friskt blod, så tror det var ufarlig. Har roet meg med det :) Men kommer det igjen tror jeg jeg tar meg en tur til legen. Kjenner fremdeles mange symptomer, så tror fremdeles jeg er gravid =)

Godt å høre! Det er aldri noe gøy, men det er ganske vanlig sånn helt i begynnelsen..

Krysser fingrene for at alt går bra!!

Ikke for å være gledesdreper men ville tatt meg en tur til legen jeg... Sist jeg hadde MA hadde jeg først litt brun utflod, så gikk det noen uker så kom det igjen og jeg insiterte på UL der fant de ut at det hadde vært dødt lenge..Da var jeg i uke 12 lissom og det er litt kjipt..Behøver ikke være tilfelle hos deg..!! Håper ikke det..! :) Men ta en tur til legen for sikkerhetsskyld.!

Krysser fingrene for deg og spiren!!
Klem:)

Back
Topp