Det kan da ikke være.....

Grete71

Forumet er livet
Det er IKKE mulig å kjenne såååå mye liv nå.... [8|] Men det kjentes ikke helt som leamus heller, for det var liksom ikke "utenpå"... Det var rett under der som "valken" er når vi sitter - der som bøyen mellom navelen og "den nedre delen" er... [8D] Men det var mer som rykninger... [8|] Og dèt trodde jeg ikke bebisen gjorde....[8|]

kan man få kynnera nå så tidlig eller?

Nei ikke det heller... Kjenner at livmora strammer seg når jeg gjør for mye - går litt mye og slikt. Men dette var altså rett og slett bevegelser av en sort... Hmmmm... Jaja, KAN jo være bebissen.... Er jo andre gangs, så de sier at du kjenner det lettere andre gangen, bl.a. fordi du vet hva du skal kjenne etter... [:)]

Jeg er 100% sikker på at jeg har kjent liv fra uke 12!!!!! Og legen var sikker på det var det han oxo, for han kjente det i forigårs!!!!! [:D] tihi.... Han mente ratt det kunne være mer enn en inni der og han da, pga at jeg har kjent så mye... Men sambo tror det er en liten plott som øver seg på å kjøre cross av alle ting..... [;)] hehe

Jeg kjente liv første gang i uke 12 vennen [:)] Nå er det mer og mer.. er så gøy.. Husk, vi som har født før kjenner liv mye fortere enn førstegangs.. [;)]

Det kan ikke være noe annet.... [8D] Kommer med jevne mellomrom - og det er såpass langt nede at det kan stemme godt med plasseringen. Leamus pleier jo å kjennes som sammentrekninger - dette er ikke dèt... [:D]

Jeg kjente også noe sånt i forrige uke da jeg var i uke 13;o er fortsatt veldig skeptisk på om det virkelig var bebien jeg kjente siden jeg er førstegangsfødende! men kan ikke tenke meg til at det kan være noe annet! det var virkelig en ubeskrivelig følelse!

Her er det også vært liv i noen dager så vi er flere om dette[:)] Det er ikke mye, men kanskje jeg kjenner noe en gang i løpet av dagen.

Er ganske sikker på at eg og kjente liv i magen allerede for over ei veke i.. Er jo andregangs eg og så eg vet og ke eg ska kjenna etter :)

Jeg og tror også jeg har kjent liv.. dvs.. litt bobling i magen... Faktisk nesten som leamus... Jeg vet riktignok ikke helt hva jeg skal kjenne etter, men plutselig en dag bare var det der liksom...

Back
Topp