Det jobbes

Damnyou

Andre møte med forumet
Hver eneste kveld nå jobber det i magen. Det murrer og tar tak i ryggen. Jevnlig, gjerne vært 5 minutter pause. Og jeg må ofte puste meg gjennom det. Varer i en 3-6timer. Magen er ikke hard. Men det bygger seg aldri opp. Altså ikke rier. Men typisk sånn det føles i starten av en fødsel. Hva kalles dette? Hvor lenge må jeg forvente å gå slik? Termin om 10 dager. Men lei og sliten av det. Flere som opplever det slik? Ikke hatt det med de to andre.
 
Sikkert modningsrier :)

Har masse kynnere, noen hardere enn andre. Noen som tar med vonde tak også. Det er hver eneste dag. Gått slik i flere uker nå så håper det jobbes godt slik at hun kommer litt før termin. 27 dager igjen til termin men velkommen før :)
 
Det jobbes her også :) Er nok modningsrier som Isla83 sier. Tidligere i uka holdt det på i 11 timer ganske jevnt hos meg med kraftige tak i ryggen, mannen tok hjemmekontor da vi trodde det skulle utvikle seg videre. Plutselig sa det stopp og skuffelsen var stor :p
 
Her også.. Fikk beskjed av jordmor på kontroll på torsdag at her jobber babyen godt. Er nok en blanding av kroppen som gjør seg klar, babyen som plasserer seg godt ned og gjør seg klar, mye modning.
Venter og nr 3, er nok mye modning som foregår, kroppen vet at snart skal noe skje :joyful: Modningsrier, masrier kommer for noen tidlig, spesielt oss flergangs :rolleyes:
 
Var det jeg regnet med. Bare håpet dere sa; ny forskning viser at da skal det fødes straks ;) men får håpe det hjelper på under fødselen. Nå blir det uansett i februar da. Så er jo ett skritt nærmere for hver dag. Gleder meg til å få det overstått. Hvor mange kontroller har dere nå på slutten?
 
Var det jeg regnet med. Bare håpet dere sa; ny forskning viser at da skal det fødes straks ;) men får håpe det hjelper på under fødselen. Nå blir det uansett i februar da. Så er jo ett skritt nærmere for hver dag. Gleder meg til å få det overstått. Hvor mange kontroller har dere nå på slutten?
Jeg er 36+5 og har 4 kontroller igjen, 3 på sykehuset og 1 hos jordmor (ila de neste 17 dagene), med mindre baby finner ut at den vil ut før. Men er nok annerledes for min del siden det er planlagt snitt ;) er nok forskjellig praksis fra sted til sted og vil jeg tro, pluss hvordan svangerskapet har vært/forløper seg. :joyful:
 
Og ja skulle gjerne ønska jeg kunne si til deg at riene begynner i morra kveld og så går vannet ila de neste 6 timene og piff er baby ute, men dessverre kommer de her nurka til sin egen tid :Heartred:Heartred hold ut - snart i mål med verdens beste premie :Heartred:Heartred
 
Høres ut som modningsrier. Gikk sånn i 3 uker før førstemann kom...
 
Eg har gått sånn i ca 2 veker no. 1 veke til termin i sag. Håper stadig at det skal ta seg opp og bli til noko meir, men enn så lenge er det ingen endring. Vi får smøre oss med tålmodighet og vente på at ungene kjem når dei er klar.
 
Var det jeg regnet med. Bare håpet dere sa; ny forskning viser at da skal det fødes straks ;) men får håpe det hjelper på under fødselen. Nå blir det uansett i februar da. Så er jo ett skritt nærmere for hver dag. Gleder meg til å få det overstått. Hvor mange kontroller har dere nå på slutten?
Har gått slik som deg i 2-3 uker, men ikke like mye da. Ikke så plagsomt tror jeg. Var hos jm på siste kontroll 40+2. Hun sjekka meg og jeg hadde 1-2cm åpning og livmortappen var ca 2cm og myk. Så det har hjulpet på der da. Fått overtidskontroll 9 dager over termin. Er 41+0 idag og har akkurat begynt å bli lei faktisk :D
 
Back
Topp