Det jeg savner mest da jeg gikk gravid

NkariOgSnuppa

Forumet er livet
var og ikke ha..... MENSEN!!!!!!!!!!!!! Blæh... Haaaater det... Blør sinnsykt mye... Jeg skulle trille en tur på butikken i ste, ble våt mellom der dere vet! Igjennom trusa og tightsen!!!![:-]
Måtte en kjapp tur inn på do på butikken, legge ned i papir, så inn og handle bind!!! Gaaaad, vondt i magen nå...[&o]

jeg er EKSTREMT enig med deg[:@]

ORIGINAL: lilleprins og spire

hihi, det slipper jeg nå [:D][:D][:D]

jeg også. [:D][:D]

ORIGINAL: Jente09Spire11

Me too[;)]

ORIGINAL: knotiknoM

Me too[;)]

BABYBOOOOOOOOOOOOOOOOM[:D]

hehe ja det er jaggu meg mange som slipper mensen her inn nå :p
Jeg har mensen .. HATER DET!!11[:@]

ORIGINAL: forvirretmor

Meg også

ORIGINAL: forvirretmor

JA!

VELDIG ENIG!!!
Har fått så sterke smerter etter at jeg fødte at jeg føler meg jo skikkelig syk hver gang [&:]

Greit man ikke har mensen.. men det fikk jeg søren meg igjen etter fødselen. Var ikke spes moro å blø hver dag i 6 uker... Heller 1 uke i mnd da.

Jeg fikk mensen igjen i juli etter fødsel.. Blødde i 13 dager, så 6 dager fri, og nå er jeg på dag 12 med blødninger som ikke ser ut til å stoppe[&o] 

Begynte å få problemer med pusten, så jeg måtte på apotek og kjøpe meg jerntabletter igjen, for formen var akkurat slik den var etter fødsel... Så har jeg kontaktet Hausken og må gå på p-piller nå. Så da er jeg nødt til å glemme å prøve på egenhånd[:'(] 

Menmen, i det minste er i hvert fall kroppen stabil slik at så snart jeg er ferdig med å amme, så kan jeg begynne på metformin og gå i gang med nye IVF (fryse) - forsøk!

Me too[;)]

Jeg og! hihi[:D]

Jeg også [:D]

ORIGINAL: MammoC

Me too[;)]

Jeg og! hihi[:D]

Joiner, rakk å ha mensen 3 ganger, så ****borte**** [:D]

mensen kan jeg leve med... men den hælvetes hodepinen jeg har kan jeg klare meg uten. når jeg gikk gravid hadde jeg nesten ikke hodepine. denne mnd alene tror jeg jeg har hatt migrene 2uker til sammen..... [:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Back
Topp