Det jeg fryktet :(

Sjokomamma <3

Elsker forumet
Idag var jeg hos min diabeteslege, og fikk fortalt at i samråd med fødselslege så har de kommet fram til at de tøyer ikke svangerskapet mitt lenger enn det som er akkurat nødvendig... :sorry:
Blodprøvene er dårlige, dvs stigende høyt langtidsblodsukker. Er dette jeg var så redd for helt siden jeg visste hun var i magen min, at det ble tidlig fødsel denne gangen også :(
Målet var at de skulle forløse meg i uke 37, men nå fikk jeg ganske klart servert at det ikke er realistisk i dette tilfellet. De vil ta henne ut i uke 34, i verste fall før om sykdommen min forverrer seg :(:oops:
Er så redd for lille jenta mi, selvom jeg fikk min forrige datter i uke 33+4 og det gikk fint. Jeg vet jo at det blir et litt lengre løp på nyfødt intensiv og at hun behøver litt hjelp med pusten i starten. Prøver å tenke at legene vet hva de gjør, og at de gjør det beste for oss begge :Heartpink

Håper jeg kan bli her i septemberforumet, selvom jeg vil få et augustbarn :)

Åååh jo du må jo bare bli her inne da, nå har vi jo fulgt hverandre hele veien så det hadde vært synd om du snek deg ut nå :)

Har du fått noen ca. dato for når i august, da? Hvordan føler du deg fysisk? Det går sikkert kjempebra :Heartred

Har veldig lyst til å bli her :happy::happy::Heartred

Jeg føler meg ikke helt i tipp topp form, bor nærmest på sofaen da det høye blodsukkeret gjør meg ganske sliten og dårlig.
De har ikke gitt meg en eksakt dato, men hvis de lar det gå til uke 34 så blir det tredje uka i august om jeg ikke tar helt feil.
:Heartred

Uff ikke gode nyheter der nei. Håper og tror med sikkerhet at det kommer til å gå bra med den lille jenten din. Legene vet helt sikkert hva de driver med og gjør nok garantert det som er best for jenten din og deg. Og selvfølgelig er du en september jente:) Masse masse lykke til i innspurten og hold oss oppdatert.

Nei, det var ikke gode nyheter :( Men som du sier så stoler jeg selvfølgelig på legene, de vet jo hva som er best :Heartred
Tusen takk karius! :Heartpink Jeg holder dere oppdatert :happy::happy:

Krysser fingrene for dere begge!
Selvsagt skal du få være september-pike, uansett når den lille kommer:)

Ja, de som vet best når det gjelder akkurat dette :)
Idag er jeg 28 uker og 2 dager på vei :happy:

Nei, det virker ikke sånn! :eek::oops::rolleyes::):):love7:love7
Er jo veldig koselig og spennende, men hadde vært alfa omega om jeg kom meg over 34 uker!! :Heartpink

Kan så godt skjønne hva du tenker. Har selv sv.diabetes og sliter litt med å holde bs nede. Men vi får bare tenke at legene passer godt på og gjør det som er best for deg og den lille. Masse lykke til!

Det skal ikke være lett altså :eek::oops:
Ja, helt enig med deg i det, dette kan de :happy::happy:
Tusen takk og lykke til til deg også :happy::Heartred

Off så kjedelig! Håper blodsukkeret "roer" seg litt etterhvert så snuppa kan holde seg inne litt lenger! Men det er iallefall godt de har såpass god kontroll på deg! :) god bedring <3

Gikk fra 15 og ned til 8, og nå har det brått steget fra 8 og opp til 10 :sorry:

Gikk fra 15 og ned til 8, og nå har det brått steget fra 8 og opp til 10 :sorry:
Det var høyt.. Håper at det blir bedre. Mitt ligger på 7,1 jeg hadde 6,1 når jeg ble gravid. Men det har steget gjennom hele svangerskapet. Er 32 uker i dag. Fikk ny insulin pumpe med sensor. Den anbefales. Hadde medtronic før og nå har jeg fått animas vibe med decom4 :) Den måler rett og blodsukkeret er mye bedre. God bedring :)

Det var høyt.. Håper at det blir bedre. Mitt ligger på 7,1 jeg hadde 6,1 når jeg ble gravid. Men det har steget gjennom hele svangerskapet. Er 32 uker i dag. Fikk ny insulin pumpe med sensor. Den anbefales. Hadde medtronic før og nå har jeg fått animas vibe med decom4 :) Den måler rett og blodsukkeret er mye bedre. God bedring :)

Takk! :Heartred
Det er jo kjempebra! ;)
Ja, satser på at det bedrer seg når svangerskapet er ferdig, ser ikke ut til å klare å komme under 6,0 når jeg går gravid ihvertfall :confused:
Jepp, jeg har fått prøve en sånn blodsukker sensor, men den målte kun blodsukker og ga ikke insulin :) Jeg bruker penner.
Den sensoren fungerte ikke for meg, ga masse forsinkede blodsukkerverdier, og da gikk det skeis når jeg skulle dosere med insulin for å si det mildt!
Ønsker deg masse lykke til videre :Heartred :happy:

Jeg fødte i uke 34+3 sist gang. Trengte ingen pustehjelp. Måtte ha sonde pga problem med å suge. Ellers helt friske å fine :) var 2300 og 2400. Fødte normalt.

Back
Topp