Det jævligste i verden

Veldig bra skrevet.

Jeg priser meg lykkelig for å ha hatt disse samtalene med ungene mine. Har igjen de siste dagene snakket med dem om det. De forstår heldigvis veldig godt. Når jeg spør om noen noen gang har tatt på dem sier de at nei, slikt er ikke lov. Da hopper hjertet over et slag i rein lykke over at mine ikke later til å være i statistikken. Og så hopper hjertet en gang til for dem som dessverre er i statistikken :(

Bhg skal være en trygg og beskyttende plass som finner ut av og hjelper barna som blir utsatt for omsorgssvikt, vold og overgrep. Gjør vondt inn i sjelen at den Bhg som skal være en så trygg plass nå vil være en utrygg plass for mange foreldre i lang tid framover.

Hvis staten ikke gjør noe nå for å få inn tiltak som reduserer sjangser for at dette skjer håper jeg det blir en heftig oppstandelse fra befolkningen i Norge.

Last edited:
Bra skrevet! Er så utrolig mange barn som har opplevd sånt som enn ikke vet om dessverre, mange som ikke tørr å si noe og fortrenger det til de blir voksne :( Grusomt, for de blir ødelagt for livet og det kan gå så alvorlig gale når minnene kommer tilbake:(

Ikke noe grei situasjon nei,.

Blir litt sjokkert over noen i kommentarfeltet der... Det er så viktig at man snakker med barna! Viktig at både mor og far gjør det, og at de får høre det i bhg hvis/når det passer sånn. Her holdt en liten gruppe i bhg på med litt spesiell lek, og en ped leder tok en prat med disse. Glad de benyttet anledningen, for like etterpå kom saken på en skole i Trh, og nå dette. Jeg tenker at hvis barna har hørt om dette fra foreldre og ansatte så er de på en måte mer beskyttet fra overgrep fra disse. Blir som at man lover at dette skal aldri jeg gjøre mot deg.

Helt forferdelig :( min største frykt :( .
Kjenner jeg blir sint, kvalm, agresiv og voldelig i tanken mot disse mennene :(
Stakkar barn

Tror jeg hadde brukt øksa selv så slengt han til politiet.

Back
Topp