lille assa 75
Forumet er livet
jeg hadde noen "forkalkninger" (vet ikke hvordan jeg skal forklare hva det er) ved øynene mine inderst mot nesen, både på øyenlokene oppe og nede...jeg tok vek en liten nede på den ene siden..etset den vekk..fy f*** det gjode vondt...problemet var at alt ble ikke tatt og det kom tilbake....legen jeg gikk til ville ikke gjøre det mer på meg for han var redd det var fornærme øynene, og hadde jeg fått det på øynene hadde jeg ødelagt synet mitt...vell den ene oppe var blitt ganske stor og la seg langt nede på øyenlokket...problemet var at hadde han etset der hadde det gått igjenom huden og ned på øyet....
så fikk jeg plastiskkirurgi...den legen jeg fikk da vill først bare gjøre det oppe og han tok det vekk...(fikk automatisk øvreøyelokk løft[:D]) alt såg bra ut...skal egentlig snart ta nede...
men hva ser jeg nå...jo det har kommet tilbake på begge øynene...nei jeg vil ikke ha det...det er jo ikke 1 år siden jeg oppererte det vekk.......vil ikke ha det tilbake.....
skulle ønske jeg viste hvorfor jeg fikk det, men jeg vet ikke....de som pleier å få dette har høyt kolosterol...men de har testet meg grundig på dette pga det jeg har ved øynene...har normalt kolosterol...noen bare får det vist og jeg er en av dem[:@]
ble vist litt langt
så fikk jeg plastiskkirurgi...den legen jeg fikk da vill først bare gjøre det oppe og han tok det vekk...(fikk automatisk øvreøyelokk løft[:D]) alt såg bra ut...skal egentlig snart ta nede...
men hva ser jeg nå...jo det har kommet tilbake på begge øynene...nei jeg vil ikke ha det...det er jo ikke 1 år siden jeg oppererte det vekk.......vil ikke ha det tilbake.....
skulle ønske jeg viste hvorfor jeg fikk det, men jeg vet ikke....de som pleier å få dette har høyt kolosterol...men de har testet meg grundig på dette pga det jeg har ved øynene...har normalt kolosterol...noen bare får det vist og jeg er en av dem[:@]
ble vist litt langt