L Liidsi Elsker forumet 12 Nov 2010 #1 Etter at Solvit slettet seg så mistet jeg linken til det hemmelige forumet. Er det noen som kan sende det til meg på PM?
Etter at Solvit slettet seg så mistet jeg linken til det hemmelige forumet. Er det noen som kan sende det til meg på PM?
LiHaLo Forumet er livet Novemberskattene 2014 <3 12 Nov 2010 #3 sender du meg også linken i samme slengen? [:)]
S Slettet medlem 31228 Guest 12 Nov 2010 #4 ORIGINAL: Loo sender du meg også linken i samme slengen? [:)] PM sendt[:)]
LiHaLo Forumet er livet Novemberskattene 2014 <3 12 Nov 2010 #6 kommer dere inn der nå? virker som d er en feil der..
L Liidsi Elsker forumet 12 Nov 2010 #7 ORIGINAL: Loo kommer dere inn der nå? virker som d er en feil der.. Var en tur innom i sted og da gikk det tregt
ORIGINAL: Loo kommer dere inn der nå? virker som d er en feil der.. Var en tur innom i sted og da gikk det tregt
S Slettet medlem 31228 Guest 12 Nov 2010 #8 Jeg var der, men så datt det ut, så det er nok bare en liten feil på siden. Prøv igjen senere[:)]