Det har skjedd et under!

Skrømt (Vimsa)

Forumet er livet
VIP
Min datter på 4,5 måned har sovet av og på i sin egen seng, og sammen med oss, da hun har vært syk og har hatt vondt.

Nå er hun frisk, og vi bruker hennes seng mer og mer. Men vi har bysset henne i søvn, for deretter å legge henne i hennes egen seng etter hun har sovnet skikkelig inn.

I går sutret hun litt, så jeg ruslet med henne frem og tilbake og ventet på at hun skulle sovne. Gikk mot sengen selvom hun sov lett, og da jeg la henne ned så smilte hun til meg, lukket øynene og sov. Jeg tenkte det var tilfeldig.

I kveld sovnet hun mens vi ammet i vår seng, lot henne ligge der men flyttet henne over da vi skulle legge oss. Nok en gang våkner hun i det jeg løfter henne, men i stedenfor å skrike så lukker hun øynene og sovner igjen i sin egen seng.

Fantastisk! Selvom det bare er 2 dager, og kanskje tilfeldig, så er det et under i vår hverdag :p
 
Så deilig da. Her breier frøkna seg i nestet sitt i senga våres, er da hun sover best og vi også for den del.
Mannen sover på ene gjesterommet slik at snuppa og jeg har soverommet:)
Satser på hun blir mer mottagelig for sin egen seng nå som hun er like ved å vokse ut av nestet sitt.
 
Så deilig da. Her breier frøkna seg i nestet sitt i senga våres, er da hun sover best og vi også for den del.
Mannen sover på ene gjesterommet slik at snuppa og jeg har soverommet:)
Satser på hun blir mer mottagelig for sin egen seng nå som hun er like ved å vokse ut av nestet sitt.
Det er ganske herlig. Vi brukte senga hennes fra start, fordi vi merket at hun sover bedre og lengre i den. Tar henne over til meg når hun vil ha mat på morningen, så kan hun sove litt der. Men hun har aldri villet ligge i sprinkelsenga i våken tilstand, men nå har det visst vært helt greit et par dager :) Ja, merkelig hvor stor plass disse små kan ta.
 
Back
Topp