Det har innhentet meg... ;)

Celin Marie

Elsker forumet
Og der kom kvalmen ja...meldte seg for to dager siden, og blir bare verre 
Med datteren min hadde jeg hypermesis helt fra starten, til jeg var 7 måneder på vei. Så var sååå fornøyd denne gangen når jeg ikke var noe kvalm og ikke kastet opp. Men det innhentet meg til slutt ;)

Så nå henger jeg meg på dere andre i kvalme tråder og det blir nok mye syting fra meg fremover 

Usj... Den kvalmen er noe skikkelig herk!! :( Krysser fingrene for deg og håper at det ikke blir like ille som forrige gang.. :)
Jeg merker selv at jeg fram til nå er i bedre form enn sist. Da kasta jeg opp en haug av ganger hver dag fra uke 6, men nå er det kanskje ei gang om kvelden og det er det.. Er mye kvalm da, men så lenge jeg ikke spyr så skal jeg nok heller overleve det.. :P
Satser på at du får det likedan, og at vi ikke blir verre enn det vi er nå!! :D alle svangerskap er jo forskjellige, og det er jo det som er litt spennende nå når vi venter nr. 2.. Kan sammenligne litt med forrige gang og se om det blir bedre/verre/større/mindre/tyngre/lettere osv.. :)

Håper dere snart blir bedre... Ikke noe kjekt med denne kvalmen..., og iallefall ikke om dere spyr mye i tillegg,,

Hos meg stoppa kvalmen på dagen uke 9..., er litt små kvalm innimellom men det tror jeg heller er av at jeg drikker mye melk innimellom... :D 

Back
Topp