Det hadde vært perfekt..

sånja

Gift med forumet
Om det blei fødsel i natt...[8D][;)]
Men er vel for mye å håpe på det...[:o][>:][8D]

For nå kom svigermor innom en tur og lurte på om hun kunne få "låne" Anna til i morgen..[:)] Hun skulle få besøk av ei venninne som er så glad i Anna, så skulle de steke vafler sammen!![;)] Og da kunne ho jo likegodt ligge der siden det sikkert ble litt sent...
Snuppa syns det var helt greit, sussa meg på munnen og sa hadet![;)]

Ja, da er det bare å satse på fødsel da [:)]
Deilig med besteforeldre som kooooser seg med barnebarna!

ORIGINAL: Reinbue

Ja, da er det bare å satse på fødsel da [:)]
Deilig med besteforeldre som kooooser seg med barnebarna!

Snuppa er ihvertfall heldig som har kjekke og engasjerte besteforeldre!!![:D] Det gir gode minner for livet!!![:)]
Jeg hadde aldri noe slikt siden mine bodde i et annet land..

så deilig da!

vi får håpe vi føder begge to!!! [:D][:D][:D]

He he.. Rimelig klar for fødsel, eller?! [8D][:D] Skal krysse fingrene eg! [;)][:)]

ORIGINAL: MeMyself

He he.. Rimelig klar for fødsel, eller?! [8D][:D] Skal krysse fingrene eg! [;)][:)]

Haha!! Kan si det sånn..

Nei, må slutte å tenke på det, så kanskje det skjer...[8D] *Nyte de siste dagene med bare 1 barn som sover hele natten*[8D]

Du jeg må si igjen, gud så deilig å ha det sånn! Familie rundt som titt og ofte melder seg frivillig for å ha snuppa - det vil jeg tro er utrolig gull verdt [:D][:D][:D]

ORIGINAL: sånja

ORIGINAL: MeMyself

Haha!! Kan si det sånn..

Nei, må slutte å tenke på det, så kanskje det skjer...[8D] *Nyte de siste dagene med bare 1 barn som sover hele natten*[8D]

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! TRØTT.COM så det holder [&:][8D]

ORIGINAL: KathMor

Du jeg må si igjen, gud så deilig å ha det sånn! Familie rundt som titt og ofte melder seg frivillig for å ha snuppa - det vil jeg tro er utrolig gull verdt [:D][:D][:D]

Ja, det er gull!!!![:D] Bevisst valg, for vi hadde sjansen til å flytte herfra før vi fikk barn.. Men valgte bevisst å bosette oss nærme familien!![:)]

Back
Topp