Det Gule Huset i Moss

Pontus

Gift med forumet
Noen som har vært og tatt 3D/4D UL der? Fornøyd?? hvor lang var timen? Hvor mange bilder fikk man med? Hvordan blei du tatt i mot der? osv osv[8D][:D]

Anbefales på det sterkeste!![:)]

CD med 60-70 (fiiiine) bilder med hjem.
Kjempekoselig dame som kan sakene sine[;)] Varte vel omtrent en klokketime[:)]

Var der med de 2 første, og angrer sykt på at jeg gikk et annet sted med siste[&o] (Hadde flytta til Oslo igjen, så da var det enklest å velge et sted her... dumt.[X(])

Jeg har vært der! er super fornøyd med hun jordmoren! Hadde det ikke vært for at det er så dyrt så hadde jeg tatt alle mine jordmortimer der[:)]

Blir herlige bilder! Og hun setter av en hel time. Jeg fikk med meg ca 10 videosnutter og MAAAAANGE bilder (sikkert nærmere 100)[:D]

Jeg har og jeg var strålende fornøyd .. fikk en cd med masse bilder

er det vanskelig å få til timebestilling der??? jeg ringer og ringer og ingen som svarere...prøvd en stund nå..[>:]

ORIGINAL: Pontus

er det vanskelig å få til timebestilling der??? jeg ringer og ringer og ingen som svarere...prøvd en stund nå..[>:]

hun ringer deg etter å ha sett et tapt anrop :)

Vært hos henne 3 ganger og det er slik jeg har fått time. Hun ringer alltid opp[:)]

ORIGINAL: Tingeling~

Vært hos henne 3 ganger og det er slik jeg har fått time. Hun ringer alltid opp[:)]

åh *føler meg passe dum*

nå kan det sikkert virke som jeg har "terrorisert" dama[8D] *ikke ringe noe mer....* haha[:D]

åh *føler meg passe dum*

nå kan det sikkert virke som jeg har "terrorisert" dama[8D] *ikke ringe noe mer....* haha[:D]

Haha, hun er nok vant til det.[8D]

åh *føler meg passe dum*

Haha, hun er nok vant til det.[8D]

Hvor lang tid tok det før hun ringte deg tilbake???

ca en time[:)]

Merkelig..jeg har ikke hørt noe..ringte første gang kl.11 i dag...ringt flere ganger..og seinest for for 10 min siden....[8|] sendte en mail jeg..så får se om hun har svart på den til i morgen[:)]

vi har vært der på tidlig ultralyd bare , men vi skal dit på 3d ultralyd senere [:)].

Merkelig..jeg har ikke hørt noe..ringte første gang kl.11 i dag...ringt flere ganger..og seinest for for 10 min siden....[8|] sendte en mail jeg..så får se om hun har svart på den til i morgen[:)]

Mulig hun har ferie. Vet at telefonen ikke blir besvart når hun har ferie. Men ikke gi opp, hun er absolutt verdt å vente på.

Kommer til å bruke henne neste gang også[:D]

Kjempe fornøyd når jeg var der, fikk time veldig fort også [:D]

ORIGINAL: ©Smartass D.A.W.G

Anbefales på det sterkeste!![:)]

CD med 60-70 (fiiiine) bilder med hjem.
Kjempekoselig dame som kan sakene sine[;)] Varte vel omtrent en klokketime[:)]

Signerer her jeg[:D] + fikk med et par papirbilder også

Kjeeeempefornøyd [:)]

Fikk masse masse bilder og timen varte 60 minutter [:)]

Var kjempekoselig!! [:)]

1000,-

Hun passet meg da jeg var liten, kjenning av familien! [:)]