Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Pontus
er det vanskelig å få til timebestilling der??? jeg ringer og ringer og ingen som svarere...prøvd en stund nå..[>:]
ORIGINAL: Tingeling~
er det vanskelig å få til timebestilling der??? jeg ringer og ringer og ingen som svarere...prøvd en stund nå..[>:]
hun ringer deg etter å ha sett et tapt anrop :)
Vært hos henne 3 ganger og det er slik jeg har fått time. Hun ringer alltid opp[:)]
Vært hos henne 3 ganger og det er slik jeg har fått time. Hun ringer alltid opp[:)]
åh *føler meg passe dum*
nå kan det sikkert virke som jeg har "terrorisert" dama[8D] *ikke ringe noe mer....* haha[:D]
åh *føler meg passe dum*
nå kan det sikkert virke som jeg har "terrorisert" dama[8D] *ikke ringe noe mer....* haha[:D]
Haha, hun er nok vant til det.[8D]
ca en time[:)]
Merkelig..jeg har ikke hørt noe..ringte første gang kl.11 i dag...ringt flere ganger..og seinest for for 10 min siden....[8|] sendte en mail jeg..så får se om hun har svart på den til i morgen[:)]
ORIGINAL: ©Smartass D.A.W.G
Anbefales på det sterkeste!![:)]
CD med 60-70 (fiiiine) bilder med hjem.
Kjempekoselig dame som kan sakene sine[;)] Varte vel omtrent en klokketime[:)]
Signerer her jeg[:D] + fikk med et par papirbilder også