Lillestille
Første møte med forumet
Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne, men jeg trenger å dele dette med noen.
Jeg har laget ny konto fordi jeg ikke ønsker at dere jeg kjenner her inne skal vite hvem jeg er. Jeg trenger råd og støtte. Aner ikke hva jeg skal gjøre eller hvor jeg skal søke hjelp..
Jeg er ei jente på 25 år, er gift med verdens herligste mann og vi har 2 barn sammen.
Jeg vet ikke hvordan jeg skal skrive det en gang..
Det begynte da jeg var 13 og utviklet spiseforstyrrelse, allerede da begynte jeg å ødelegge kroppen min. Senere også med selvskading og rus.
Sniffing, hasj, amfetamin, kokain og lsd. Det fantes ingen grenser.
Rusen var vingene mine og jeg fløy ut av kroppen min. Alt var tillat, og jeg lot folk bruke meg bare sånn at jeg kunne fly litt lenger.. Jeg var 16 år, og mennene var nærmere 30. Mens kjæresten min (han jeg i dag er gift med) lå hjemme tålmodig å ventet på meg levde jeg ut galskapen inni meg sammen med andre menner, kun for rusens skyld. Høy på amfetamin var jeg med på alt, og neste dose fikk jeg selvfølgelig gratis... Jeg husker noe, men ikke alt. Men kroppen min husker det, og det gjør vondt i hele meg.
Jeg lot meg bruke. Brukt. Utbrukt. Skitten.
Jeg kom meg etterhvert ut av rushelvete, fikk meg en utdannelse, giftet meg og fikk barn. Jeg har verdens beste mann. Han reddet livet mitt. Om han ikke tålmodig hadde ventet på meg, hadde jeg tatt livet mitt med rus.. Men det er en del av meg han aldri vil få vite om. Han vil aldri få vite hvorfor jeg skruer av lyset når vi skal ha sex, hvorfor jeg aldri klarer å kle av meg på overkroppen, hvorfor jeg ligger musestille og ikke lager en lyd, hvorfor jeg legger meg med ryggen til og sier jeg er trett med en gang han er ferdig.
Jeg skruer av lyset så han ikke skal se tårene som renner. Jeg ligger musestille fordi jeg føler meg paralysert, jeg er redd for å få panikk og avbryte. Jeg snur ryggen til fordi jeg føler meg ekkel, skitten og brukt. Ikke av han, men av meg selv.
Jeg vet ikke hvorfor jeg tillater meg selv dette, men sex hører til i et ekteskap og noen ganger kan det gå lenge mellom hver gang - da mener jeg måneder - og jeg får dårlig samvittighet..
Jeg elsker mannen min, han er god og snill. Jeg elsker å ligge inntil han, stryke på hverandre og snakke. Men jeg klarer ikke seksuell nærhet.
Han tror det handler om han, men egentlig handler det om meg.
Vi hadde sex i gårkveld, jeg gråt i stillhet en time etterpå. I dag er det bare en stor vond klump i magen. I dag som skulle være en god dag, hadde lagt masse planer.. Nå sitter jeg bare her og klarer ikke gjøre noe.
Jeg vet jeg må ha hjelp. Men jeg vet ikke hvor.. Og skammen er så stor...
Tårene renner..