Eldorado
Forumet er livet
Kjip situasjon. Men jeg regner med at du skjønner selv, at hvis du og mannen din fortsatt skal være sammen til døden skiller dere ad, så er du nødt til å ofte bestevennen din. Det skulle du egentlig ha gjort allerede da du merket at varsel lampen ble skrudd på. Jeg veit akkurat hvor vanskelig du føler det nå, for jeg har følt det slik selv. Med meg gikk det over, sakte men sikkert og nå tenker jeg ikke på fyren lenger en gang. Men dette er noe du MÅ gjøre, for at følelsene dine for han skal gå over. Eller du kan velge han i stedet, men det er ikke sikkert dere fungere like bra sammen som kjærester enn som venner...
Jeg synes uansett at hvis du drar det noe særlig lenger nå, så er du både utro mot samboeren din, og ond mot deg selv. Følelser man skjuler og utelater er også en form for utroskap i mine øyne, og jeg tror det svir mer for samboeren din å høre at du har vært forelsket i en annen, enn hva sex alene ville gjort. (Ja, jeg veit du ikke har hatt sex med han... ennå)
Jeg synes uansett at hvis du drar det noe særlig lenger nå, så er du både utro mot samboeren din, og ond mot deg selv. Følelser man skjuler og utelater er også en form for utroskap i mine øyne, og jeg tror det svir mer for samboeren din å høre at du har vært forelsket i en annen, enn hva sex alene ville gjort. (Ja, jeg veit du ikke har hatt sex med han... ennå)