Det gjør bare vondt...

Seemless

Glad i forumet
Føles som 10 kniver i hjertet... Når man har ringt til den man elsker mest her i verden, bortsett fra barna sine, for å fortelle at man bærer hans barn under sitt hjerte, selv om det overhode ikke var planlagt og vi ikke var i lag... For å få høre at han ville gi oss en sjanse i desember, og da jeg nølte og ikke ga respons med en gang, så var det for sent nå... At han klarer ikke å få noen følelser for meg, og at han ikke vil en gang hilse på sitt barn hvis det blir født, men stiller gjerne med barnebidrag... Og at han hater meg for resten av mitt liv

Akkurat nå raser verden... Vil skru tiden 3 måneder tilbake, vil overbevise ham om at vi hører sammen, men alt jeg klarer nå, er å gråte. Må innse at jeg bare må gi slipp på ham en gang for alle, fordi jeg har tatt ett feilsteg, som jeg kommer til å angre på resten av mitt liv...

Ikke quote

[:(][:(]

Jeg kjenner meg veldig godt igjen.Det er så grusomt vondt at det er vanskelig å forestille seg.Varme klemmer til deg....

ORIGINAL: forvirretmor

Jeg kjenner meg veldig godt igjen.Det er så grusomt vondt at det er vanskelig å forestille seg.Varme klemmer til deg....

Tusen takk for klemmene [:(] Vet liksom ikke HVA jeg kan gjøre for å få ham til å se at vi hører sammen [&:]

ORIGINAL: Seemless

Tusen takk for klemmene [:(] Vet liksom ikke HVA jeg kan gjøre for å få ham til å se at vi hører sammen [&:]

Etter oppførselen hans å dømme, hører dere ikke sammen... Du fortjener ALT og han kan ikke gi den noenting!
Du kommer aldri til å angre på barnet, men du kommer kanskje til å angre på han[:)] Han vet nok ikke hva som er best for han.

ORIGINAL: siljegulli

Etter oppførselen hans å dømme, hører dere ikke sammen... Du fortjener ALT og han kan ikke gi den noenting!
Du kommer aldri til å angre på barnet, men du kommer kanskje til å angre på han[:)] Han vet nok ikke hva som er best for han.

Takk for støttende ord. Jeg bare klarer ikke å glemme ham, komme over ham eller tro at han ikke er noe bra for meg. Skulle bare ønske det gikk an å skru tiden tilbake [:(]

Må si meg enig,ingen fortjener noen som svikter deg når du trenger det mest... Utrolig trist:(

Dersom du hadde grepet sjansen så tror jeg nok ikke det hadde gjort alt bra.
Når han nå plutselig hater deg etter 3 mnder, så sier det litt.
En eller annen feil er det der.
Men jeg føler med deg, det er vondt.
Du kommer deg nok over det, du må bare ta tiden til hjelp.

Vet ikke om jeg klarer å komme over ham... Har vært forelsket i denne mannen siden januar ifjor. Han sa flere ganger at han likte meg og var småforelsket i meg, men at han ikke ville ha noe forhold eller dame generelt osv. Har vært fram og tilbake i hele fjor, vi har rota noen ganger og han virka avvisende og kald, og omtenksom og snill om hverandre. I desember ringte han midt på natta og fortalte at han var forelsket i meg - etter flere måneder uten kontakt. Jeg tok det for å være fylleprat, og hadde da allerede en annen flørt på gang - en gutt som virka seriøs og ville ha forhold. Jeg skrev likevel melding til denne mannen og sa at hvis han NÅ virkelig mener det, så går jeg ikke videre med den andre flørten, og satser på ham istedet. Fikk ingen respons på meldinga mi fra ham. Dumpet flørten relativt fort fordi jeg enda hadde følelser for denne mannen.

For 1 måneds tid siden har jeg sagt at jeg ikke vil ha noen annen mann hvis jeg ikke kan få ham så vil jeg ikke ha noen andre heller. Da sa han at det er vel ingenting som hindrer meg i å få ham, ting bare tar litt tid med ham osv. Så jeg innså et nytt håp og vi traff hverandre, uten at det ble fulgt opp fra hans side. I går sa han på telefon (i fylla) at han VAR virkelig forelsket i meg i desember, men at han ikke klarer å få samme følelser for meg NÅ, fordi jeg ikke responderte med en gang da... Så jeg må ta konsekvenser av å ta feil valg og være fullstendig idiot, og angre på det resten av livet - at jeg lot den store kjærligheten gå [:(][:(]

Altså, ærlig talt!!
Ville han ha deg da, hadde han ventet på deg!!! Du må ikke la han få deg til å tro at DU tok feil valg, det er han som er idiot!!

Men når følelsene hannes er borte, så kan det jo hende at de hadde blitt det dersom dere var sammen også.
Jeg tror virkelig ikke du har gått glipp av den store kjærligheten her, når han i tillegg sier at han hater deg nå og ikke er villig til å ta ansvar for sine handlinger og støtte deg når du trenger det mest.
Tror du skal være glad for at ting ble som det ble, men jeg skjønner at du ikke ser det nå.
Han høres ut som en dritt spør du meg.

Altså, ærlig talt!!
Ville han ha deg da, hadde han ventet på deg!!! Du må ikke la han få deg til å tro at DU tok feil valg, det er han som er idiot!!

Synes du det? takk for oppmuntrende ord [:)] Og jeg har jo gitt ham sjansen da også, ved å skrive at jeg satser på ham istedet for hvis han bare gir et pip. Noe som ikke ble besvart på noe som helst måte fra ham

Altså, ærlig talt!!

Sign!
Og mange trøsteklemmer til deg!

Tusen takk for klemmer og varme ord

Dum som jeg er, håper jeg fortsatt på happy ending, men må ta meg selv i nakken og komme ned på jorden igjen

Men herregud, du vil jo ikke ha en mann som tre måneder etter at han erklærte sin forelskelse til deg (i fylla, etter måneders stillhet) plutselig HATER deg, og vil ikke ha noe å gjøre med sitt eget barn, fordi du ikke svarte riktig nok og fort nok den gangen! Ærlig talt!!!

Det får være måte på masochisme! 

ORIGINAL: Bouncy the Butthead Slayer

Men herregud, du vil jo ikke ha en mann som tre måneder etter at han erklærte sin forelskelse til deg (i fylla, etter måneders stillhet) plutselig HATER deg, og vil ikke ha noe å gjøre med sitt eget barn, fordi du ikke svarte riktig nok og fort nok den gangen! Ærlig talt!!!

Det får være måte på masochisme! 

Du har sikkert rett, men det føles bare forferdelig akkurat nå

kan vel ikke si at du har tatt en feil avgjørelse og det er det som er årsaken til at ting er som de er. Hadde han vært noe å samle på så hadde han ikke prøvd å få det hele over på deg, det gjør han bare for å slippe lett unna selv. Han er ikke verdt verken tiden, tårene eller energien du har brukt på han. Jeg skjønner at det er vondt med kjærlighetsorg, men i dette tilfellet tror jeg du (på sikt i alle fall) har det mye bedre uten han, og kutt han helt, ikke la han ha deg på "vent". Et sunt og bra forhold er gjensidig, her virker det som om han skal styre skuta, men legge skylda på deg når det skranter... = dårlig utgangspunkt!

Du fortjener mye bedre og mer enn hva han kan gi, du må bare se det selv også[:)]

Back
Topp