Det gikk plutselig opp for meg.....

Lykke!:)

Andre møte med forumet
at fødselen nærmer seg med stormskritt :) Jeg har vore til kontroll hos jordmor i dag, og hodet til lillegull har festet seg. Er 31+6 i dag :)

Ja tiden har gått raskt....skremmende....nå er vi snart i mål jenter

Ligger ett par uker etter dere jeg da.. Må vente helt til slutten av April :-p
Men synes de siste 10 ukene har gått utrolig fort, så regner med at de neste 10 nå også gjør det :-D

Oi, festet seg allerede ja, var ikke det tidelig??? kanskje den kommer litt før tida???
 Jeg var hos legen på mandag, men han ville kjenne etter leie på babyen en gang, det var litt tidelig synes han.. Jeg føler hun ligger med hodet ned, så hadde vært gøy å vite om hun gjør det..
Ny lege time om 3 uker, så håper han vil kjenne etter da.

Å ja det har gått utrolig fort! Gleder meg som en liten unge til å treffe lillegull =)

Jeg var på ul i går, for å sjekke livmorveggen på grunn av mye kynnere. Da var hodet ned i bekkenet. Jordmora kjente i dag, og hodet var festet ja.. Ho sa at det ikke var uvanlig for førstegangfødende (som jeg er).. Ho nemnte at det var vanleg at det kunne feste seg fra uke 32 :) Har hatt kynnere siden halveis, men siden det ikke har påvirket livmorveggen trenger det ikke bety for tidlig fødsel. Men man vet jo aldri, siden jeg ikke har noen svangerskap tidligere å sammenligne med :)

Mi ( nr 2 på vei) skrev:
Oi, festet seg allerede ja, var ikke det tidelig??? kanskje den kommer litt før tida???
 Jeg var hos legen på mandag, men han ville kjenne etter leie på babyen en gang, det var litt tidelig synes han.. Jeg føler hun ligger med hodet ned, så hadde vært gøy å vite om hun gjør det..
Ny lege time om 3 uker, så håper han vil kjenne etter da.

Min lege sjekker etter leie hver gang han :-/ 

Jeg gleder meg veldig nå. Har sånn smått begynt å ordne litt til den lille. Formen er ikke på topp så jeg må ta litt og litt og da trenger man litt tid. 

Back
Topp