Det gikk nok ikke veien..

Arctic_mom

Flørter med forumet
Da sier nok jeg også takk for meg i september 2026 gruppa.
Blødningen som startet i går tok seg kraftig opp i dag, merkelig nok uten smerter, men med store (!) koagler. (Liten tmi kanskje, men jeg har kjent koaglene komme ut og de største har vært 4-5cm store).
Testen i dag var fortsatt positiv, men regner med at den er negativ igjen om noen dager.

Totalt sett er dette femte spontanaborten min som har skjedd rundt 5+0-5+3 (3 stk i 2018, og 2 nå rett etter hverandre).

Vi var ikke prøvere, men jeg legger nok ikke ønsket (lengselen) etter et til barn på hylla helt enda, men mulig vi kjører litt safe de neste månedene bare for å få to tette SA litt på avstand.

Krysser fingrene for alle dere andre og håper spirene klamrer seg fast til i september :Heartred kanskje jeg titter innom dere innimellom, bare for å se hvordan det går :shy:

Uff, så kjedelig å høre. Håper du tar vare på deg selv og at dere er gode med hverandre :Heartred

Det er jo godt at det ikke er så vondt da. Hvis jeg kan få komme med en egen erfaring(bare for at jeg ønsket meg det da jeg sto i det), så mistet jeg i kjemisk i september - da blødde jeg i 1,5 døgn og skikkelig vonde kramper. Men da jeg mistet i oktober hadde jeg ikke vondt i det hele tatt, og som deg, blødde koagler i flere dager med en blødning på 8 dager.. da skjønte jeg at sånne ting virkelig kommer i mange fasonger.. lykke til videre:Heartred

Dette var trist :crybaby2
Skjønner at dere ønsker å få dette på avstand. Ta god tid til å pleie dere selv og hverandre :Heartred

Uff, så kjedelig å høre. Håper du tar vare på deg selv og at dere er gode med hverandre :Heartred

Det er jo godt at det ikke er så vondt da. Hvis jeg kan få komme med en egen erfaring(bare for at jeg ønsket meg det da jeg sto i det), så mistet jeg i kjemisk i september - da blødde jeg i 1,5 døgn og skikkelig vonde kramper. Men da jeg mistet i oktober hadde jeg ikke vondt i det hele tatt, og som deg, blødde koagler i flere dager med en blødning på 8 dager.. da skjønte jeg at sånne ting virkelig kommer i mange fasonger.. lykke til videre:Heartred
Tror det meste kom ut i går, bare sparsom blødning nå. Da jeg mistet i slutten november var det kjempevondt og blødde kraftig i 6 dager, og de andre gangene i 2018 var det også vondt og blødning i mange dager. Så det var litt rart for meg å ikke ha vondt.

Mentalt sett går det heldigvis greit. Nå vet jeg værtfall at det var en spontanabort, synes det har vært værre den siste uka å gå uten å vite.

Ååå, det er så leit når man går og håper på en til, også er man så heldig at det skjer (selv om man ikke er prøvere) for så å miste. Vet akkurat hvordan det er… Sender deg en kjempestor klem! :Heartred

Back
Topp