Det gikk ikke så bra..

SloppyJane

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberlykke 2020
hei igjen dere.. jeg ble borte visst.. for tre uker siden satt jeg halvhysterisk hjemme med en doppler, fant ikke hjertelyd og kjente ingenting lenger...
fredagen reiste jeg på privat ul da legen her ikke ville undersøke meg.. han fant ikke liv..
jeg reiste hjem.. oppløst.. tilbake til min lege mandagen 30/10.. ble sendt rett på sykehuset.. fikk bekreftet at det ikke var liv..
ble satt igang, og 0015, 31/10 kom gutten vår til verden.. helt perfekt, men for god for et liv her med oss.. han døde den tirsdagen for tre uker siden.. så jeg kom til uke 16. Han ble da født en uke etterpå.
det har vært to helt jævlige uker, men jeg ble godt tatt vare på på sykehuset, og av legen her hjemme etterpå..
Nå venter vi på obduksjonsrapport og blodprøver som ble tatt, for å se om de kan finne ut hvorfor det skjedde..
Kanskje vi er heldige og klarer det neste gang.. kanskje vi ikke orker.. En spontanabort og en MA på et år er forferdelig tungt.

Ønsker dere andre masse lykke til - håper alle sammen kommer i mål i april <3
 
Så trist?![emoji173]️føler så med deg! Er kanskje i lignende situasjon selv. Babyen har fått påvist alvorlig hjertefeil og mulig kromosomfeil. Får vite neste uke hvor alvorlig hjertefeilen er og om det er mulig å redde fosteret og om det er kromosomfeil... helt jævlig!!!![emoji173]️håper det går bra med resten av alle her inne!
 
Neeei [emoji24] sitter her med tårer i øynene [emoji22] så trist å høre [emoji17] ta godt vare på deg selv [emoji173][emoji173][emoji173] sender masse kjærlighet til dere [emoji173][emoji173]
 
Sitter også her med tårer i øynene. Føler så med dere :Heartred.

Ord blir liksom fattige, men sender dere begge en god styrkeklem.
 
Å nei... [emoji17] Så forferdelig lei meg på deres vegne. Så grusomt livet kan være.. Sender varme klemmer og gode tanker[emoji173]️
 
Satt her i går og lurte på hvordan det gikk med deg [emoji173]️
Forferdelig at det skulle gå slik[emoji22]
mange klemmer [emoji173]️
 
Utrolig trist å lese[emoji174] sender deg mange gode klemmer[emoji173]️[emoji173]️
 
takk alle sammen <3
det føles fremdeles helt fjernt.. jeg lukker øynene og bare håper at når jeg åpner de så har jeg drømt hele greia.. vi skulle vært på oul i dag.. 19 uker.. møtte en mamma i bhg i går som også har termin i april.. jeg klarte ikke se på henne eller snakke til henne - selv om hun sto rett ved siden av meg.. føler meg jo helt forferdelig, men det gjør bare så ufattelig vondt å se.. og iallfall når vi hadde termin samtidig..
 
Ord blir fattig[emoji20] ta vare på dere selv[emoji257]
 
Ord blir fattige i en slik situasjon, men vi føler alle så veldig med deg:( du har opplevd det vi alle frykter. Håper dere finner styrke til å prøve igjen, og kommer dere helt til mål:Heartred
 
Føler med deg. Tårene fyller øynene nå. Er så trist. God klem fra meg
 
Så forferdelig trist :( varme tanker til deg og sambo :Heartred
 
Uff så grusomt! Var med om detsamme i februar i år, kjenner godt følelsen og tårene kommer her[emoji24]
Finnes ikke ord, men må bare ta tiden til hjelp, og ta vare på hverendre. Stor varm klem til deg[emoji173]️
 
Så ufattelig trist å lese[emoji173]️ sender mange klemmer deres vei[emoji173]️
 
Back
Topp