Det gikk ikke så bra...

tralala

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Øhjelptime ho gynekolog viste ikke lenger noe liv i magen min. Aktiviteten hadde stoppet rundt uke 8, ifølge mensberegning skulle jeg vært 11+0 idag.

Lykke til alle dere andre her inne :)
Satser på at jeg finner meg et annet 2016-forum heller ;)

Ånei så leit. :( <3 Lykke til. Neste gan sitter den :)

Så trist :-( Masse lykke til vidre! Håper spiren sotter godt neste gang ♡

Så trist :( håper det sitter en spire fort igjen <3

Dette var trist! Håper spiren snart finner veien igjen<3

Ånei! Så utrolig trist å lese:( Håper det klaffer med en gang dere er klare igjen! :)

Uff, så trist å høre! Hadde du noen mistanke om det? Håper du raskt kommer inn på et nytt terminforum og blir mer helt til målstreken!

Uff, så trist å høre! Hadde du noen mistanke om det? Håper du raskt kommer inn på et nytt terminforum og blir mer helt til målstreken!

Jeg begynte å tørke blod etter toalettbesøk fredag, og slik har det vært hele helgen.

Satser på å komme raskt inn på nytt terminforum ja ;)

Jeg begynte å tørke blod etter toalettbesøk fredag, og slik har det vært hele helgen.

Satser på å komme raskt inn på nytt terminforum ja ;)

Uff, kanskje ufint å si, men jeg håper sånn at ikke det er det samme som skjer her... Fint du klarer å være så positiv da :)

Uff, kanskje ufint å si, men jeg håper sånn at ikke det er det samme som skjer her... Fint du klarer å være så positiv da :)

Krysser fingrene for deg ;)
Hadde jeg vært deg ville jeg ringt legen og sagt at du skal ha time imorgen for å få henvisning til gyn også imorgen. Det var det jeg gjorde idag.

Ja, det er ikke annet å gjøre enn å prøve å være positiv ;) Ene datteren min sa "hæh, er det ingen baby, men du sa jo.... jaja, kanskje en annen gang det blir en baby da" ;)

Så trist når det skjer, jeg husker jeg hadde trøst i at det sannsynligvis var noe galt med utviklingen og ikke at det var kroppen min som ikke klarte å holde på en graviditet. Mange klemmer til deg, håper ny spire sitter fort, her klaffet det i 2 pp etter MA :)

Så trist å lese:(
Krysser fingrene for deg at du raskt havner i et nytt terminforum <3

Back
Topp