Det gikk ikke så bra dette her...

fjellmamma

Forelsket i forumet
... etter noen dager med lett blødning ble det i går konstantert at det ikke er liv der inne. Vi er selvsagt veldig lei oss for dette, men det går greit. Vi får prøve på nytt :) Ønsker dere andre riktig lykke til med svangerskap, fødsel og tiden med det nye barnet. Kos dere masse, dere er en superfin gjeng! Kommer til å tenke på dere i februar...

Så trist! Hadde håpet at ingen flere skulle forlate oss nå. Sender mange varme klemmer og ønsker dere masse masse lykke til videre!

Off, dette var veldig trist å lese.. 
Men det hadde vært koselig om du kom innom nå og da for å oppdatere oss om hvordan det går med deg/dere :)
Klem...!

Utrolig trist å lese!! Alle mine tanker til deg og dere! Stor klem:)) Håper det går greit med dere etter forholdene og lykke til videre.

Nei, dette var ikke noe koselig lesing  
Ønsker deg alt det beste...

Huff... dette var utrolig trist :/
Håper det går bra med deg :)
Enig med de andre her, kom gjerne å fortell oss om hvordan det går videre :)

Klem
emoticon 

ÅneiÅnei! Dette var trist lesing og nå ble jeg utrolig lei meg :( Var jo ikke slik det skulle gå! :(

Håper det går bra med dere og at du blir fort gravid igjen om dere ønsker det :) Håper du oppdaterer litt hvordan det går med deg, synes du virker såå fantastisk :)

Stor klem <3

Det var tristemoticon
Lykke til videre. Håper ny spire sitter snart!
Klem

Uff.... Dette var veldig trist lesing ja :(

Masse lykke til med prøvingen igjen :) Håpe spiren sitter da.

Klem

Det var trist å høre! Håper dere tar godt vare på hverandre, og tar tiden til hjelp.. Når kroppen din er klar for det havner du på et hyggelig terminforum igjen! Kan bare ønske deg lykke til videre, og sende deg en trøstende virtuell klem..

Tusen takk for gode ord alle sammen, dere er fantastiske!
I morgen skal jeg på St.Olavs for å sjekke om alt er ute, hvis ikke blir det utskrapning. Gruer meg, men samtidig blir det greit å bli ferdig med det...

Satser på at ny spire sitter om ikke så altfor lenge! I mellomtiden koser vi oss veldig med datteren vår, jeg tror vi hadde tatt dette mye tyngre hvis vi ikke hadde hatt henne. Hun lyser virkelig opp. Det gjør alle dere også :) Igjen, tusen takk for støtten.

Huff, det var trist å høre!! Lykke til med ny prøving - håper spiren klorer seg fast neste gang!!

Gull på vei skrev:
Huff, det var trist å høre!! Lykke til med ny prøving - håper spiren klorer seg fast neste gang!!

Hei dere gode februar-mammaer!
Nå regner jeg med at de fleste av dere begynner å få store, fine mager. Håper dere alle har det bra, tenk at det bare er et par mnd igjen til babyene kommer!

Dette er egentlig litt hemmelig enda, men jeg er gravid igjen!! Hurra! Testet positivt for få dager siden og er knappe 5 uker på vei. Krysser fingrene for at alt går bra denne gangen! I så fall blir det juli-baby her i huset. Klarer ikke stoppe å smile ;o)

Ønsker dere alle alt godt, håper de siste ukene blir fine og masse lykke til med babyene!
Stor og god klem fra meg

Gratulerer så mye!! ??

Ååh, gratulerer så mye :)

Krysser fingra for at det går bra denne gangen for dere :D
Må jo være verdens beste førjulsgave :)

Gratulerer så mye :) Håper spira sitter helt ut denne gangen :D

Gratulerer så mye med ny spire :) krysser fingrene for at alt går bra denne gangen....

Gratulerer så masse!!! Håper det går bra denne gangen!! Masse lykke til og klem:))

Så utrolig gøy å høre:D Gratulerer så masse med spira i magen og masse lykke til i svangerskapet:) Denne gangen går det nok fint:) Skal krysse fingrene for det :)

Back
Topp