Det gikk ikke dette....

Ballettien

Glad i forumet
Mailykke 2018
Da må jeg dessverre forlate dere. Jeg begynte å få småblødninger i går og prøvde å roe meg med at jeg ikke hadde smerter. Så våknet jeg i natt med jevnlige kramper i magen slik at jeg ikke fikk sove. Ble veldig redd selvfølgelig , og tenkte at jeg skulle dra på legevakten om morgenen. Kom aldri så langt før jeg lå og vrei meg på gulvet.. Samboer ringte ambulansen, og i bilen til legevakten var det som om all smerte forsvant.. Jeg fikk gynekologisk undersøkelse og han fant fosteret som hadde kommet ut i fostersekken. Jeg var 14. Uker i dag, så det var ganske seint.... Veldig trist og litt i sjokktilstand nå :(

Huff :( sender over mange gode tanker ❤️

Uff, så forferdelig. Sender deg mange gode klemmer <3

Nei,dette var forferdelig trist og lese.
Det hjelper så lite,men jeg sender deg masse klemmer og god energi.
Ta godt være på deg selv.
Har deg i tankene❤️

Ånei så forferdelig trist:( Kan ikke engang sette meg inn i hvordan det må føles. Masse klemmer og gode tanker..

Sender masse klemmer! :Heartred

Å kjære deg, så forferdelig! Ord blir for små! Håper dere har gode folk rundt dere ❤️

Nei, så trist og leit! :( Bruk den tiden du trenger på å komme deg både fysisk og mentalt, så krysser jeg fingrene for at du snart titter innom forumet med gode nyheter igjen ♡ Sender dere masse klemmer og omtanke ♡

Så utrolig forferdelig!!:( Varme tanker sendes fra meg<3

Uff så trist og høre sender Mange tanker ♡♡♡

Å, så grusomt! :( Mange varme tanker sendes til dere ❤

Back
Topp