Det gikk fort...

Nitho

Elsker forumet
Dæven det gikk raskere enn jeg hadde ventet... [:D]
Var inne på Riksen til konsultasjon/undersøkelse forrige torsdag, fikk brev i dag om at jeg har fått time til lap allerede på torsdag til uka. Så 2 ukers ventetid bare.. Så deilig.. Det er så godt at det endelig skjer noe, er så lei all ventingen.

Dere som har hatt lap, hvor lenge måtte dere være borte fra jobb? Ser de har skrevet fra 2-7 dager.

Jeg fikk 5 dager, men så fikk jeg mye luft i kroppen også - det merket de med en gang etter lap tror jeg, de vurderet det til 5 dager da. Eller var det 4 dager, husker ikke om det var mandag eller tirsdag jeg tok lap.

Ja, det var kjapt[:)] Kjekt å høre sånne historier[:)]

Har ikke hatt lap selv så vet ikke det med antall syke-dager.

Lykke til[:)]

hei[:)]jeg var sykemeld i 2 uker med det var pga jeg fikk en infeksjon. Jeg hadde også mye luft i magen kunne ikke gå oppreist på en uke.håper ikke jeg skremte deg nå, men hadde gjort det en gang til hvis jeg måtte[;)] de fleste som jeg har hørt som har gjort dette sier at det har gått kjempe bra[;)]kjempe masse lykke til[:)]

ORIGINAL: chris76

Helt ny her så jeg må bare spørre . Hva betyr Lap?

Lykke til forresten

Laprascopy, dvs kikkhulloperasjon den eneste måten å sjekkke eggestokkene skikkelig på, og for å sjekke endometrise også.

Ellers så sender de væske gjennom eggstokkene i tilegg for å se at de er åpne, men det kan de gjøre med Hystroskopi også eh....tror jeg blandet det siste navnet med noe annet nå, det er to ulike ting med navn som ligner på hverandre, forkortelsen er HSG i allefall..

Tusen takk for alle svar og lykke ønskninger. [;)] Godt å høre andres erfaringer.
Har litt fysisk krevende jobb med en del tunge løft, så må regne med å være borte minst en ukes tid da sikkert.

Back
Topp