Det går unna!!

mammabella

storesøster og lillebror :-)
Ja her går d unna! straks 6mnd... så e spendt på 6mnd kontrollen den 26 ;)
Han skyv sæ bakover i stor fart... å har no bynt å stille sæ i krabbestilling :eek: mammaen synes han har d litt vel travelt... :p
Ligg å presse hode opp når han ligg på rygg.. vil tydelig ikkje bare ligge der ;)
Den første tanna e å dukka opp :D

kordan går d m resten?
 
Tiden flyr! Frøken var 6mnd 9 mars og skal på kontroll til tirsdag :) hun er veldig sterk, ruller rundt, vil helst sitte og stå hele tiden :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Natali er 6 mnd idag, synes altså det går altfor fort!!
Hun krabber i full fart, sitter nesten selv, har to fine tenner og har generelt veldig travelt... ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tiden flyr! Frøken var 6mnd 9 mars og skal på kontroll til tirsdag :) hun er veldig sterk, ruller rundt, vil helst sitte og stå hele tiden :p
kordan gikk d på kontroll i dag? :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Natali er 6 mnd idag, synes altså det går altfor fort!!
Hun krabber i full fart, sitter nesten selv, har to fine tenner og har generelt veldig travelt... ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
tann nr to kom her å par daga etter første :)
 
Her er min i full fart, åler seg fremover, ikke helt krabbestilling enda, men det går unna! må nok kjøpe inn barnesikring på det meste ja! :)

Ellers er første ordet "Hade" og vinker ..hehe Og jeg som håpet på at "mamma" skulle være det første ordet..:)
 
Ja, hun imponerer meg hver dag!
Idag reiste hun seg opp ved tv-benken!

Gurimalla! Hun har det skikkelig travelt hun :)




Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Gurimalla! Hun har det skikkelig travelt hun :)


Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Ja, det kan du trygt si! ;)
Isabella var akkurat lik! Noe skal de jo bruke tiden på når de ikke sover ;) hehe...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her er min i full fart, åler seg fremover, ikke helt krabbestilling enda, men det går unna! må nok kjøpe inn barnesikring på det meste ja! :)

Ellers er første ordet "Hade" og vinker ..hehe Og jeg som håpet på at "mamma" skulle være det første ordet..:)
Hææ. Snakker de såå tidlig? Mi er 6 mnd neste uke og er ikke tegn til det her
 
Synes det er veeeldig tidlig for ord. Måtte sjekke hva jeg har skrevet om guttene mine. De var ganske tidlig ute og første ordet kom rundt 11 måneder.
Emma viser ikke noe tegn til snakking, hun babler og eksperimenterer med tunga.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Back
Topp