Det går nok dessverre ikkje vegen for meg :(

Smuta

Elsker forumet
Assistert-jentene
Maiblomstene 2016
Juliknøttene 2022
Var på tidleg ultralyd på IVF-klinikken vår i dag, 7+0. Det var eit foster der og det var hjerteslag, men fosteret ser ikkje ut til å ha utvikla seg som det skal. Det var også for litt fostervatn, ifølgje gyn. Me skal tilbake på ny kontroll tirsdag for å få det bekrefta endeleg.

Me er heilt knuste! :arghh: Og veldig, veldig tomme. Tanken på å rykka heilt tilbake til start etter å ha fått opp håpet på denne måten er så uendeleg tung. Me har prøvd i over 2 år på nr. 2 og vore gjennom tre IVF-forsøk.

Eg heng her inne med dykk litt til, men det ser mildt sagt ikkje lovande ut.

Dette er aldeles jævlig, rett og slett! :smiley-angry017

Åå, så leit å lese. Sender deg en klem:Heartred
Men leger har jo tatt feil før, og mirakler har også skjedd før. Ga de ikke noe forhåpninger i det hele tatt på at det kan gå bra?

Så trist å lese , håper det viser seg å være feil og at neste UL går bedre :Heartred
Sender deg mange klemmer :Heartbigred

Sender over en stor varm klem og ønske om at dere klarer dere gjennom denne tunge fasen av livet med god støtte fra de nærmeste :Heartred Husk å ta dere tid til å sørge på deres egen måte. Men håper selvfølgelig at det går bra alikevel, at de kan ha tatt feil.

Uff så trist. Mange gode tanker til deg, ta vare på deg selv.

Så utrolig leit. Min største frykt i det her IVF-gamet... ta vare på dere selv ❤️ Tenker på dere.

Ånei! Håpte så inderlig vi skulle følge kvarandre frå ivf-gruppa til termingruppa. Viktig å ta seg tid til å sørge litt no, iallfall om det blir endelig bekrefta. Men det vil gå til slutt :Heartred

Var på tidleg ultralyd på IVF-klinikken vår i dag, 7+0. Det var eit foster der og det var hjerteslag, men fosteret ser ikkje ut til å ha utvikla seg som det skal. Det var også for litt fostervatn, ifølgje gyn. Me skal tilbake på ny kontroll tirsdag for å få det bekrefta endeleg.

Me er heilt knuste! :arghh: Og veldig, veldig tomme. Tanken på å rykka heilt tilbake til start etter å ha fått opp håpet på denne måten er så uendeleg tung. Me har prøvd i over 2 år på nr. 2 og vore gjennom tre IVF-forsøk.

Eg heng her inne med dykk litt til, men det ser mildt sagt ikkje lovande ut.

Dette er aldeles jævlig, rett og slett! :smiley-angry017

Så forferdelig. Dere har min dypeste medfølelse. Livet er urettferdig noen ganger. Dere må finne deres vei gjennom dette, prøv å ikke gi opp, plutselig går det deres vei :Heartred

Så leit å høre, men leger har tatt feil før, skal be for at babyen din skal være frisk :Heartred

Åå, så leit å lese. Sender deg en klem:Heartred
Men leger har jo tatt feil før, og mirakler har også skjedd før. Ga de ikke noe forhåpninger i det hele tatt på at det kan gå bra?
Tusen takk for gode ord. ❤️ Det verka på ingen måte som at det var håp igjen, men gyn ville venta til tirsdag for å vera 100% sikker, ettersom det var hjerteaktivitet. Men symptoma som eg hadde mange av (kvalme!) er borte og eg har menssmerter, så dette lovar ikkje bra. Håpar berre eg kan sleppa unna abortpillen... :arghh:

Tusen takk for gode ord. ❤️ Det verka på ingen måte som at det var håp igjen, men gyn ville venta til tirsdag for å vera 100% sikker, ettersom det var hjerteaktivitet. Men symptoma som eg hadde mange av (kvalme!) er borte og eg har menssmerter, så dette lovar ikkje bra. Håpar berre eg kan sleppa unna abortpillen... :arghh:

Føler så utrolig med deg. Det er helt utrolig hvor knyttet man blir til disse små så tidlig. Og når dere i tillegg har en lengre kamp bak dere for å bli gravide og fått hørt hjertet slå. Mange klemmer:Heartred

Sender masse klemmer og gode tanker❤️

:HeartredUff, så utrolig vondt. Når dere har prøvd så lenge og endelig fikk håp. Sender en stor klem

*sniker fra marsforum, kjøre smuta. Jeg har fulgt med deg en stund da vi begge har vært i samme prøvegrupper på ass.bef. dette var veldig trist. Jeg krysser fingrene for at det går bra. Hvis ikke denne gangen så neste :Heartred

*sniker fra marsforum, kjøre smuta. Jeg har fulgt med deg en stund da vi begge har vært i samme prøvegrupper på ass.bef. dette var veldig trist. Jeg krysser fingrene for at det går bra. Hvis ikke denne gangen så neste :Heartred
Takk, gode Poojenta. ❤️ Har dessverre ingen håp om at dette skal gå bra. Kjenner meg ikkje gravid lenger, og eg pleier å ha masse kvalme og symptom. No håpar eg berre veldig at kroppen kan ordna opp sjølv, men det spørs. Og så må eg stålsetta meg for ny runde IVF med lang protokoll... :arghh: Me er ikkje klare for å gi opp søskendrømmen enno.

Back
Topp