Det går nedover

mini#2

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Julimammaer 2016
tickeren altså:smiley-bounce012
Når jeg tenker tilbake har de siste ukene gått ganske fort selv om jeg syns de sneglet seg. 7uker imorgen xsmile3
 
Satt å tenkte på det i går jeg også, har faktisk visst om graviditeten i to uker allerede. Går de neste to ukene like fort er det snart 8 uker, så er det adventstid så går tiden superfort frem til jul :)

Må ordne meg en ticker jeg også tror jeg :)
 
Jeg har litt blanda føleser med at det går fort ikke. Synes egentlig det går sagt, men etter UL raser det vel avgårde.
 
Jeg synes det går veldig fort jeg. Føler det ikke er så lenge siden jeg tenkte at det bar lenge å vente 3 uker til ul. Nå er det bRe 5 dager igjen:) et Spm.. Jeg har vanlig symptomer om dagene og ikke hatt noe smerter eller blødninger. Da burde jo det foreløpig være greit i magen, eller kan man ha abort så tidlig uten å merke til noe?
 
Er så glad for at tiden for framover.. Denne kvalmen og uvelheten er forferdelig. Gleder meg til å forbi uke 12..
 
Gleder meg først til ul og så til å senke skuldre og nyte hver dag :)
 
Jeg synes det går veldig fort jeg. Føler det ikke er så lenge siden jeg tenkte at det bar lenge å vente 3 uker til ul. Nå er det bRe 5 dager igjen:) et Spm.. Jeg har vanlig symptomer om dagene og ikke hatt noe smerter eller blødninger. Da burde jo det foreløpig være greit i magen, eller kan man ha abort så tidlig uten å merke til noe?

Da bør man vel tro at alt er greit.
Leser jo om MA her inne og at kroppen ikke har oppdaget at det ikke er liv laga og fortsatt trur den er gravid.
Synes dessverre jeg hører ofte om det her inne og er livredd selv, men kjenner ingen som har opplevd det selv.

Har symptomer selv, men kunne hatt mer.

Ingen blødninger og gruer meg til UL imorgen, hva om det er en MA?

Men...
Sannsynligheten er vel STOR at alt er som det skal hvis kroppen oppfører seg slik ;)
 
Da bør man vel tro at alt er greit.
Leser jo om MA her inne og at kroppen ikke har oppdaget at det ikke er liv laga og fortsatt trur den er gravid.
Synes dessverre jeg hører ofte om det her inne og er livredd selv, men kjenner ingen som har opplevd det selv.

Har symptomer selv, men kunne hatt mer.

Ingen blødninger og gruer meg til UL imorgen, hva om det er en MA?

Men...
Sannsynligheten er vel STOR at alt er som det skal hvis kroppen oppfører seg slik ;)

Akkurat derfor jeg og tenker mye på dette med MA og slikt. En venninne av meg hadde mA i uke 11 og det hadde vært dødt i 2 uker. Hun hadde ingen tegn til abort i det hele tatt og så bankene hjerte tidligere, så hun fikk jo skjokk på ul nr 2. Men hun har mistet 2 ganger før å da. Men jeg har aldri hatt noe form for abort tidligere og ingen i familie har ikke hatt det. Så jeg håper og tror ikke at jeg får oppleve det, men vet jo aldri.
Symptomer er veldig ulikt blandt gravide, så ikke tenk på det;-) det skal gå bra og håper det er et bankene hjerte i morgen.

Klem
 
Back
Topp