Det går framover:-)

Gjørdis

Glad i forumet
I dag er jeg 4+4[:)]
Fire dager siden jeg sto med en positiv test i hånden[;)]

Håper bare dette går vår vei, og at vi får oppleve å bli foreldre til ett lite nurk i Mai-Juni[:)]

Dette kommer til å gå bra! Det finnes ikke noe annet alternativ [;)]

Men jeg skjønner godt at du er spent. Vi var veldig spent gjennom hele svangerskapet, og kanskje særlig den første tiden før vi hadde vært på første Ul og fått se hjertet. Å komme til uke 12 var også en milepæl.

Lykke til, og håper formen er god!

ORIGINAL: babyT

Men jeg skjønner godt at du er spent. Vi var veldig spent gjennom hele svangerskapet, og kanskje særlig den første tiden før vi hadde vært på første Ul og fått se hjertet. Å komme til uke 12 var også en milepæl.

Formen er så som så. I hele går var jeg veldig plaget med hodepine. Og i dag kar jeg hatt kvalme som kommer og går, men det er bare koselig, da kjenner jeg at det skjer noe med kroppen[:)]

dette skal gå rette veien Gjørdis!

signerer alt her[:D]

ORIGINAL: Gjørdis

Formen er så som så. I hele går var jeg veldig plaget med hodepine. Og i dag kar jeg hatt kvalme som kommer og går, men det er bare koselig, da kjenner jeg at det skjer noe med kroppen[:)]

Hihi, kom på at da jeg hadde første time hos jordmor så spurte hun hvordan formen var, og jeg svarte som sant var at jeg var endel kvalm. "Så bra!" var svaret hennes da [:D] Kvalmen er et godt tegn, så bare nyt den du [;)] Synes liksom ikke det gjorde så mye, for jeg visste hva som var årsaken til kvalmen.

Kos deg med kvalmen [;)]

Så flott at du er litt kvalm[;)][8D] Hihi[:D]

Kosa deg vidare i svangerskapet[:)][:)][:)]

ORIGINAL: vestlandsjento

kos deg videre[;)]nyt det[:D]

ORIGINAL: ~~Laila~~

ORIGINAL: vestlandsjento

kos deg videre[;)]nyt det[:D]

Så bra at du er kvalm[;)]Lykke til videre med svangerskapet,dette går bra[:)]

Kvalme er eit godt tegn ja! Dette skal gå din veg! Magen skal voksa og voksa til du sit der som lykkeleg mamma i mai/juni[:)]

Back
Topp