Jadda, da er det slutt på freden...[;)] Snuppa har funnet ut at det er mulig å bevege seg FRAMOVER! Har lenge drevet å skjøvet seg bakover, og vært kjempefrustrert. Så fant vi ut at hvis vi fjerna teppet hun ligger på og legger henne rett på gulvet, så finner hun kanskje raskere ut av det. Og det tok henne nøyaktig et halvt døgn fra vi gjorde dette første gang og til hun fant ut av det.... Det hun trengte var "fast" grunn under seg. [:D] Så nå er det full fart! Skyver og drar seg fram, er ikke oppe på knærne ennå. Har prøvd seg på det, men da kom hun bare bakover. Hun er uansett veeeeldig fornøyd med at det er mulig å komme framover. Det er helt tydelig! [:D]
Og ellers skjer det jo forskjellig i disse tider. Den første tanna er kommet, snakketøyet er flittig i bruk og så har ho funnet ut at roping er ganke gøy! [:D] Som det ble nevnt i en annen tråd her, det er mye som skjer, og det er en herlig tid. Tar meg også i å savne den lille bylten som lå og sov på brystet, og som lå der jeg la henne fra meg, men samtidig er det skjønt å se utviklingen, selv om man skulle ønske at tiden ikke gikk så fort....
Ønsker dere alle flotte jenter ei god helg! [:)]
Og ellers skjer det jo forskjellig i disse tider. Den første tanna er kommet, snakketøyet er flittig i bruk og så har ho funnet ut at roping er ganke gøy! [:D] Som det ble nevnt i en annen tråd her, det er mye som skjer, og det er en herlig tid. Tar meg også i å savne den lille bylten som lå og sov på brystet, og som lå der jeg la henne fra meg, men samtidig er det skjønt å se utviklingen, selv om man skulle ønske at tiden ikke gikk så fort....
Ønsker dere alle flotte jenter ei god helg! [:)]