Det går framover!

Mona_Lisa

Forelsket i forumet
Jadda, da er det slutt på freden...[;)] Snuppa har funnet ut at det er mulig å bevege seg FRAMOVER! Har lenge drevet å skjøvet seg bakover, og vært kjempefrustrert. Så fant vi ut at hvis vi fjerna teppet hun ligger på og legger henne rett på gulvet, så finner hun kanskje raskere ut av det. Og det tok henne nøyaktig et halvt døgn fra vi gjorde dette første gang og til hun fant ut av det.... Det hun trengte var "fast" grunn under seg. [:D] Så nå er det full fart! Skyver og drar seg fram, er ikke oppe på knærne ennå. Har prøvd seg på det, men da kom hun bare bakover. Hun er uansett veeeeldig fornøyd med at det er mulig å komme framover. Det er helt tydelig! [:D]

Og ellers skjer det jo forskjellig i disse tider. Den første tanna er kommet, snakketøyet er flittig i bruk og så har ho funnet ut at roping er ganke gøy! [:D] Som det ble nevnt i en annen tråd her, det er mye som skjer, og det er en herlig tid. Tar meg også i å savne den lille bylten som lå og sov på brystet, og som lå der jeg la henne fra meg, men samtidig er det skjønt å se utviklingen, selv om man skulle ønske at tiden ikke gikk så fort....

Ønsker dere alle flotte jenter ei god helg! [:)]

så herligt.. [:D]  vi er ikkje kommet der endo... når ho ligge på magen så bare hyle og skrike ho... kjeme seg sikkert etter kvart tenke eg :) kos deg i denna herliga tio[:D]

Koser oss med alt som skjer! [:)] Nå er det gått noen dager, og jeg skal si ho har fått fart på seg. Nå står skuffer og skap for tur. ALT skal utforskes! Nå er det ingenting som får ligge i fred lenger..... *SUKK* [:D]

så GØY!!!
holdt ho på lenge å tørrtrena før ho satte igang med kravlinga?
spennende!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: Lillevenn2010

så GØY!!!
holdt ho på lenge å tørrtrena før ho satte igang med kravlinga?
spennende!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ho har drevet med "spinning" på teppet sitt ei stund. Har hatt et teppe under ho på gulvet fordi det har vært litt kaldt. Plutselig gikk det opp for meg at kanskje teppet bare var i veien. Tok henne ikke lange tida fra vi fjerna teppet til ho kravla første meteren, kanskje en time... [:D] Kjempegøy å se hvor fort ho utvikler seg. Har jo to store unger fra før, men har glemt mye om hvordan dette var.... [:D]

ORIGINAL: CIlen

Så utrolig morro! Det er så fasinerende å se hvor fort de små kroppene utvikler seg, og hvordan det nesten kommer av seg selv. Jeg kjenner meg igjen i å savne den lille som lå på brystet samtidig som jeg også synes det er greit at den tiden er over for denne gang. [:)] Mye morsomt som skjer om dagen og jeg merker at han forstår mer og mer. Det er så morro! [:D]

Huff, ja den tida hvor man bare kosa er nok over. (Vi har vært heldige og hatt mye kos og lite nattevåk og andre utfordringer).
Men gøy ja! Tar meg mange ganger i å lure på hva som rører seg oppe i det lille hodet. [:D] Jeg ser hun konsentrerer seg voldsomt, før hun tar fatt på turen over gulvet, fordi det er noe i andre enden som lokker. Ser nå at hun snart er opp på knærne. Foreløpig bruker hun armene og aker seg framover, men snart er det nok på hender og knær. [:D]

ORIGINAL: Josle

oi, så gøy!! det må være litt utfordring for mor ja;) men er jo sånn det skal være det;) hehe:)
kjempekosli innlegg, ser det er noen dager siden du har skrevet det, men jeg hadde ikke fått med meg det:)

Nå er det dags for å rydde unna alt som kan friste en liten på oppdagelsesferd... hihi... Har en sånn bladhylle under bordet.... Den har lillemor alerede vært å "ryddet" i..... [:D] Og utfordringene må man jo bare takle..... Puh!! [;)]

Back
Topp