Det går da fremover....

huzky

Gift med forumet
... har nå kommet til UKE 17!!

Er glad for hver dag som går, for da er det 1 dag mindre igjen å gå gravid!
Jo, jeg synes det er koselig å kjenne små bevegelser i magen, og tanken på at det blir noe bra til slutt, absolutt!

Men det er noe dritt å fortsatt spy mange ganger om dagen, og ikke minst vondt i bekkenet, som bare blir verre.... synes jeg bare klager, men jeg må lissom få det ut noe sted..

Gratulerer med 17 uker. Så synd at du har slike plager under graviditeten. Skjønner at det er litt kjedelig. Håper ihvertfall spyingen gir seg etterhvert.

Det er godt at du tenker positivt! Og det er lov å klage så mye du vil :D Jeg har hatt en sjikkelig dårlig dag i dag men egentlig har jeg ikke noe å klage over fordi du og mange andre har det mye verre enn meg! Jeg er bare kvalm og spyr av og til.
Lykke til videre! Du er heldig som er så langt på vei :) håper formen blir bedre snart!

MiniBolle2012 skrev:
HURRA, gratulerer med 17 uker :D

Håper formen din blir bedre, ikke noe godt å ha det slik :( Jeg kaster også fortsatt opp, og forbereder meg på å gjøre det til ungen er ute slik som det var med Oliver...

takk takk,
jo, det er nettopp det jeg også gjør, og da er det ikke greit å holde motivasjonen oppe bestandig ;)

huzky skrev:

MiniBolle2012 skrev:
HURRA, gratulerer med 17 uker :D

Håper formen din blir bedre, ikke noe godt å ha det slik :( Jeg kaster også fortsatt opp, og forbereder meg på å gjøre det til ungen er ute slik som det var med Oliver...

takk takk,
jo, det er nettopp det jeg også gjør, og da er det ikke greit å holde motivasjonen oppe bestandig ;)

Jeg er litt stor fra før, så jeg tenker som så at jeg kommer til å bli tynn etter jeg har vært gravid ;p Jeg er 11 kg lettere nå enn før jeg ble gravid med Oliver og mistet sånn 17 kg veeeldig lett rett etter fødselen ;p Men for dere som er normale/tynne er det kanskje ikke den beste tankegangen ;p

17 uker FTW!!! :D Det er helt sykt å se forandringene fra uke 16 til 17 ..bebisen har jo vokst masse! synes også vi må ha lov til å klage litt ..er egentlig verre å ikke klage i det hele tatt ..da er det noe rart tror nå jeg

Back
Topp