Det funker jenter!!!!!! x2

Prøvende82

Flørter med forumet
Dagbok ja hvorfor ikkje")

Er en jente på 32 år bor sammen med mannen min og jenta mi på 10 år ( som jeg har fra forrige forhold)
Mannen min er en del yngre en meg "fnis" 6 år for å væra eksakt")
Men han er minst like voksen som meg der det trengs:)
Har snart vært gift i fem år og har et veldig godt ekteskap.
Men alt var ikkje rosenrødt. .....
Etter noen år med "prøving" som aldri resulterte i graviditet så søkte eg hjelp/utredning.
Etter mange hormonkurer så blei me videresendt og skulle ta kik hullsoperasjon noe som resulterte i full operasjon då eg var full av sammenvoksninger (endometrose)
Etter dette har eg vært å tette ene egglederen min.
og så var det i gang med ivf ( Haugesund)
Og etter mye skuffelser ..... 3 forsøket så satte de inn ett egg!
Og jammen etter nesten 7 år med prøving så blei eg gravid♡♡♡♡♡

Og som om ikkje der var nok, på ul i uke 8 så såg me at me var blitt velsigna med 2 hjerter")
Eneggede tvillinger:)
Eg er mye bekymret og redd men overlykkelige samtidig:)
Er PR dato 10+6 og tenke å skrive litt om hvordan dagene er samt ooppfølgingen videre:)
Kjekt hvis noen vil lese") Bare te å stille spørsmål")
 
uke 11+1

Dritt doppler , finner ikkje hjertelyd ennå, og vet at det kan være vanskelig men trudde at siden eg venta to at det skulle være enklere..... Har hatt mye tanker om sa og ma og er ganske so redd alt. Men så roer tankene seg litt.
Kasta opp frokosten i dag så det er jo et "godt" Tegn.
Det verste til no er magen min, fordøyelsen min er heilt på styr og eg sitter på toalettet i en time og gråter nesten av smerte... Hard mage e siste sort. Og biola er en del av min daglige inntak.
Skal på apoteket i dag og få noe for det i dag, orke ikkje å ha det sånn.
2 dager til første jordmortime gleder meg:
no skal eg prøve å finne hjertelyd igjen.......
 
11+2
Kjenne jeg gleder meg masse til jeg ska til jordmor i morgen")
Hjelper kanskje å prate litt om bekymringene mine.
og så kan det jo hende hun vil prøve å finne hjertelyd:)
Sjølv om eg veit at det kan Være vanskelig.
Vært på apoteket og fikk noe for magen")
Trur det funker og:)
Gleder meg te jeg føler meg litt meir gravid...
trudde som tvilling gravid at jeg ville bli stor fort....
Håper bere alt er som det skal og jeg snart kjenner liv:)
 
11+4
Jo eg våknet opp og var temmelig kvalm men avgårde kåre til jordmor med urinprøve å var spent:)
Jordmor ville Ikkje høre etter hjertelyd da det var så tidlig, okey greit nok.
Men ellers så var det veldig lite nytt.
hu betrygga meg at eg kunne slappe av No . Alle prøver var fine. Fikk nnoen brosjyrer men ellers så lærte eg Ikkje stort, har jo lest meg te det meste.
men veien heim gjekk i oppkast og må ha sett temmelig tåpelig ut der eg hang ut døra:)
No er neste mål mandag så er det ul:) og få får eg bekreftelsen eg trenger♡♡
 
Eg kunne ropt høyt jubla :)
Var på ul i dag og da var mildt sagt fantastisk og sjå to små livlige krabater!!!!

Og alt så bra ut, låg i kvarsin pose.
Så i dag sveve eg på ei rosa sky!!!!!!!!!!
Og i morgen er eg 12 uker:) Så skal verden få vite det:)
 
12 +1

Åhhh det er så deilig å komme over første etappe, sølv om bekymringene er til stede så hjalp det å se de søteste små og alt var bra!!
Men kvalmen er til stede og No er hodepinen begynt og... Blitt hekta på middag, de meste kommer opp igjen men pannekaker var godt :)
Eg gleder meg til reisen videre håper formen blir bedre.. Og at babyene har det bra så er eg fornøyd:)
 
12 +1

Åhhh det er så deilig å komme over første etappe, sølv om bekymringene er til stede så hjalp det å se de søteste små og alt var bra!!
Men kvalmen er til stede og No er hodepinen begynt og... Blitt hekta på middag, de meste kommer opp igjen men pannekaker var godt :)
Eg gleder meg til reisen videre håper formen blir bedre.. Og at babyene har det bra så er eg fornøyd:)
Gratulerer med å komme over første milepæl :D
 
12+5

Gratulerer med morsdag!!!
Hatt en fin fin helg, på fredag hørte eg hjertelyd for første gang md angelsound og for en vakker lyd.
Men Ikkje å finne den så skal ha pause en uke så blir det sikkert enklere:)
Jeg begynner å slappe litt av innstillingene forholde angsten for å miste ....
Prøver å Ikkje lese historier om SA men prøver å glede meg det mirakelet som Gud har gitt meg:)
I dag er det middag hos svigers og det blir ikke feil♡♡♡♡♡♡
 
Back
Topp