Et-nytt-gull
Glad i forumet
Elsker historier om flauser eller tabber såfremt hovedpersonen kan le litt av det selv da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjedde da jeg var på første kontroll for ikke så lenge siden faktisk...har en forrhistorie med å besvime hos leger/helsesøstre osv... gruer meg ikke noe spesielt, men trodde jeg var ferdig med dette nå... Mamma var også sånn så tudligvis noe arvelig..
det som skjedde var at jeg skulle ta en GU for å skjekke strl på foster og ta celleprøve. Har aldri svimt av under dette før, men jeg var litt kvam fra før pga garviditeten og fikk fingre både her og der å klem på magen så da jeg gikk av stolen ble jeg så uvell at jeg besvimte... Da jeg kom til meg selv naken nedentil på gulvet, tissa jeg på meg!!! Huffameg trodde jeg skulle døø.... Det var flaut!;(
Hahahaha den med puppen ute var jo bare fantastisk morsom daNeppe det flaueste jeg har opplevd, men litt pinlig var det jo :
På videregående hadde jeg kledd meg litt raskt en morgen med bare bh under en jakkegenser (genser med glidelås). Når jeg kom til skolen og skulle ta av ytterjakka dro jeg ned begge glidelåsene i en fei.. Kanskje ikke så ille, hadde jo bh (fin var den å ), men var temmelig flaut den gang
Forteller like godt en som en bekjent fortalte meg også
Hun satt i bilen og amma etter å ha vært på et senter (parkering i garasje), og skulle bare sette lille i setet sitt igjen. Når hun gikk rundt bilen og hadde satt babyen på plass kom en mann forbi, så hjertelig smilende. Hun smilte tilbake I bilen igjen kikket hun ned og oppdaget ene puppen hang fortsatt fritt etter ammingen, ikke rart mannen smilte så fint