Det flaueste du har gjort?

Apeloffen

Forumet er livet
Ja, hva er det??

Kom på dette da jeg leste om musefising nettopp, inne på sex og samliv...
Skjedde da jeg gikk på videregående, og hadde time sammen med en anna klasse enn min egen.
Av en eller annen grunn drev vi me yoga den timen.. Vell,skulle liksom legge meg på gulvet da, og omtrent ligge på nakken, men beina i været.. jauda.. der kom det ut den største musefisinga jeg har vært borti... prutt prutt prutt.. Så jævla flaut..trodde jeg skulle døø.. Kjente ikke ei levende sjel i de klassen..så kunne liksom ikke le det bort heller.. [8|] Huff..det var flaut det!!

Få høre deres historier da![:D]

come on da..Akkurat som om jeg er den eneste som har gjort noe flaut!![:D]

Jeg svarte ja på feil tidspunkt da vi sto ved alteret....[8D]

Gikk på en slanketee(teen får deg på do) og sto i bare g strengen og pratet med samboeren min som satt i sofaen, så trudde jeg det kom en uskyldig fis men der tok jeg feil[&:] Jeg dret samboeren min på leggen rett og slett.... Ja hva sier man da liksom he he

Og så har jeg gått med kort skjørt på strømstad-sandefjord(party party) med kjørtet nede i g strengen[8|] Kunne liksom ikke skjønne hvorfor noen begynte å dra i skjørtet mitt he he fikk vel se mere enn behovet tenker jeg[:(]

hehe, litt ivrig på bryllupsdagen kanskje?[:D]

ORIGINAL: Apeloffen ruger

hehe, litt ivrig på bryllupsdagen kanskje?[:D]

Ja, svarte for tidlig. Bedre det enn for sent i allefall![:)]

ORIGINAL: Dina25

Gikk på en slanketee(teen får deg på do) og sto i bare g strengen og pratet med samboeren min som satt i sofaen, så trudde jeg det kom en uskyldig fis men der tok jeg feil[&:] Jeg dret samboeren min på leggen rett og slett.... Ja hva sier man da liksom he he

Og så har jeg gått med kort skjørt på strømstad-sandefjord(party party) med kjørtet nede i g strengen[8|] Kunne liksom ikke skjønne hvorfor noen begynte å dra i skjørtet mitt he he fikk vel se mere enn behovet tenker jeg[:(]

Holdt på å le meg ihjel midt i første setninga di..så liksom den videre hendelsen forran meg[:D]

En gang jeg ble med en fyr hjem og våknet rimelig flau(det var en kompis). SKulle da snike meg ut, men fikk ikke opp ytterdøren. Måtte opp å få han til å hjelpe meg, problemet var bare at jeg stresset sånn med å komme meg ut at jeg husket ikke hvilken dør det var, så jeg braste inn på rommet til foreldrene hans. Fikk bare ut et spakt hei før jeg ruslet rødsprengt ut derifra..[&:]

Ja da kom skammen over meg he he,[&:] Nesten så flaut at det ikke burde nevnes

Ja da kom skammen over meg he he,[&:] Nesten så flaut at det ikke burde nevnes

huff ja den var litt lei!

Flaueste vet jeg ikke ...men kommer ikke på noe annet ....

Hadde sex på "gutterommet" til min mann da han bodde hjemme ......
Plutselig en kveld gikk jeg inn til faren hans for å låne en avis,i det samme hører jeg minn mann som bare "kremter" innefra rommet ...djeeeeeses så lytt det var da .....

Så til saken: det var høylytt sex[:o][:o][:o][:o][:o]

Ja mensen er ikke til å kødde med se he he...En ting er jo å gjøre noe flaut hjemme, men borte hos andre er jo litt anderledes[&:]

Ja, hva er det??

Skjedde da jeg gikk på videregående, og hadde time sammen med en anna klasse enn min egen.
Av en eller annen grunn drev vi me yoga den timen.. Vell,skulle liksom legge meg på gulvet da, og omtrent ligge på nakken, men beina i været.. jauda.. der kom det ut den største musefisinga jeg har vært borti... prutt prutt prutt.. Så jævla flaut..trodde jeg skulle døø.. Kjente ikke ei levende sjel i de klassen..så kunne liksom ikke le det bort heller.. [8|] Huff..det var flaut det!!

så sinnsykt flaut det må ha vært!!

ORIGINAL: elinex

Ja, hva er det??

så sinnsykt flaut det må ha vært!!

Jah!! For å si det mildt!![&:] 

poff borte. [:D]

ORIGINAL: larviksjenta

jeg var hos (nå x typen) på fest, ble rimelig full utover kvelden. vi gikk for å legge oss og ha oss litt, og før jeg visste ordet av det hadde jeg visst sovna med junior i munn. Men det værste var at kompisen hans og venninna mi hadde kommet inn på rommet noen minutter etterpå å sett alt sammen..
kansje greit jeg sov der og da, men veeeldig flaut dagen etterpå.
ble kalt smokken i ca 2år etterpå. [:-][&o] 

haha...uuuups!![:D] Sov han x`n din også da eller??[:D]

ORIGINAL: larviksjenta

jeg var hos (nå x typen) på fest, ble rimelig full utover kvelden. vi gikk for å legge oss og ha oss litt, og før jeg visste ordet av det hadde jeg visst sovna med junior i munn. Men det værste var at kompisen hans og venninna mi hadde kommet inn på rommet noen minutter etterpå å sett alt sammen..
kansje greit jeg sov der og da, men veeeldig flaut dagen etterpå.
ble kalt smokken i ca 2år etterpå. [:-][&o] 

haha...uuuups!![:D] Sov han x`n din også da eller??[:D]

nopes, han hadde visst bare ledd så tårene trilla. han hadde visst ikke oppfatta at jeg hadde sovna før kompisen og venninna mi kom inn og jeg ikke reagerte

ORIGINAL: Godhjerta.

Det aller flaueste jeg har gjort, passer seg ikke på trykk! Men resultatet av flausen var at en gjeng innvandrerungdom sto og lo og pekte på meg og den personen som jeg dreit meg ut sammens med. [:D] 

Men det nest flaueste jeg har gjort, var at jeg kysset mannen min før presten sa at vi kunne kysse (i bryllupet vårt).
Vi var så glade da vi begge hadde svart JA til hverandre, at vi spontant kysset. Presten kommenterte dette og alle de tilstede lo godt da. Kjente jeg ble en smule rød.[:D] Men søren da, vi hadde jo vært samboere i 4 år alt, så vi tenkte ikke på den slags.

En annen ting jeg gjorde  for noen år siden;  Jeg sto  tilfeldigvis ved barber-sakene for menn,  da jeg var i butikken.  Husker ikke hva jeg så etter. Men jeg så Gillette-merket, og sang spontant: Gillette, the best a man can get...
Og der sto det en høy mann rett bak meg og flirte.... *bløsj*
Så gikk jeg til kassa, og skulle betale.  Det var kø, og mens jeg stod der i kø,  la jeg merke til tyggisen ved kassa. Det  var Juicyfruit-gum, a packet full of sunshine - a packet full of sunshine... Ja jeg sang igjen - og selvsagt hadde dennen høye mannen stilt seg bak  meg i køen.  Jeg turte ikke å se på ham engang,  for jeg rødmet  så fælt.  Men tror han smilte av meg. Det var dengang alt var flaut det...

haha, ler så jeg griner her.. Sånne ting er jo bare så teit liksom..[:D] Og sikkert ganske flaut der og da[:D]

skulle på elkjøp og kjøpe en ting da jeg ser når jeg går ut bilen at mesen som var lengst forbi for 2 dager siden har blødd HELE buksen min ned... Og jeg MÅTTE i butikken så måtte ta av meg jakka og gå inn i singlett midt på vinteren... og midt inne i butikken datt jakka mi ned...

Trodde jeg skulle dø[&o]

Back
Topp