Det fineste jeg har hørt <3

mammatilM&L

Elsker forumet
Hjertelyden til den lille <3
Fikk høre den på tidlig ul på tirsdag, men det var så kort. I går fant jeg den med dopleren min <3 NYDELIG <3 Hørte lenge før jeg ropte på mannen så han også kunne få høre :) Vakkert :)
Men fortsatt usikker på hvor mange uker jeg er. I forhold til mens er jeg 10+4 og tidlig-ul-mål sier 11+3
Men guttungen stemte tidlig-ul-mål på dagen, siden han vart født da. Men oul-termin var bare dagen etter da :P Jeg ble også flyttet nesten en uke fram fra mensentermin med guttungen. Så jeg er positiv å håper at målene på den lille stemmer :)

Dere som har vært på tidlig ul, hva går dere etter?

<3 hvor kjøpte du doppleren din hen? Kjenner jeg får lyst å ta i eie en slik selv =D

Det husker jeg ikke, kjøpte den på nett en plass da jeg var gravid med guttungen. Søk opp dopler på google så får du se flere varianter :) Jeg synes det er godt å kunne høre hjertelyden når jeg selv vill :)

Det husker jeg ikke, kjøpte den på nett en plass da jeg var gravid med guttungen. Søk opp dopler på google så får du se flere varianter :) Jeg synes det er godt å kunne høre hjertelyden når jeg selv vill :)

Jeg bestilte meg en dopler fra angelsounds.no i går, og gleder meg til den kommer :) Har du hørt noe om at det kan være farlig å bruke dopler?... :confused4 Stod ingenting om det på siden deres i hvertfall...

Hærlig lyd <3

Med førstemann gikk jeg etter datoen jeg fikk på 2. tidlig UL (den jeg fikk på 1. kunne ikke stemme), hadde totalt forvirrende syklus så den var ikke noe å gå etter.

Med andremann var jeg sikker på unfangelses dato så da gikk jeg ut fra den frem til oul.

Denne gangen er jeg også sikker på når jeg hadde eggløsning og det ble på dagen likt med tidlig ul dato :)

Leste idag at den mest korrekte termin fåes på ul uke 12-14.. ;) og at det var "beste" tidspunktene å sjekke fosteret på, så lurte på om jeg skulle prøve å få meg en time :)

Så hærlig å få høre hjertelyden da! ;) :)

Jeg bestilte meg en dopler fra angelsounds.no i går, og gleder meg til den kommer :) Har du hørt noe om at det kan være farlig å bruke dopler?... :confused4 Stod ingenting om det på siden deres i hvertfall...

Noen sier at det er farlig, men jeg er ikke sikker jeg.. sto ingenting om det på min heller. Men man skal ikke overdrive bruken av dopler da ;)

Får vente til oul å se da, om den terminen som ble satt nå stemmer eller ikke :P Spennende..

Følger menstermin frem til OUL. Var på tidlig UL 9+3 og ble satt tilbake til 8+2, fulgte fortsatt menstermin etter det og ved OUL så ble termin den samme som menstermin. Gutten kom 11 dager før, av seg selv, så termin er jo bare et ca. mål på +/- 2 uker, så det er jo ikke noen nøyaktig vitenskap uansett:-)

Min gutt er også desember 11:-)

fant også hjertelyden på bittelille i uke 9+2, og tenkte jeg skulle legge den ut her inne på bv. Meen jeg får det bare ikke til.. Det ver en deilig lyd å høre! :)

Følger menstermin frem til OUL. Var på tidlig UL 9+3 og ble satt tilbake til 8+2, fulgte fortsatt menstermin etter det og ved OUL så ble termin den samme som menstermin. Gutten kom 11 dager før, av seg selv, så termin er jo bare et ca. mål på +/- 2 uker, så det er jo ikke noen nøyaktig vitenskap uansett:)

Min gutt er også desember 11:)

Sant det da :)
Min gutt kom "av seg selv" også, begynte godt vertfall, men endte i ks da, 1 dag før oultermin.
Morosamt :) Lite aktivitet inne på desember11 forumet da:/

fant også hjertelyden på bittelille i uke 9+2, og tenkte jeg skulle legge den ut her inne på bv. Meen jeg får det bare ikke til.. Det ver en deilig lyd å høre! :)

Fikk du lastet den inn på datan? Får ikke til det en gang jeg, men vet det skal gå. Problemet mitt er at bruksanvisningen står på engelsk, å det er et språk jeg IKKE kan!! Så, får nok nøye meg med å høre den på direkten :P hehe

Alle forsvant vel på facebook da forumet ble lagt om, for da fungerte BV ekstremt dårlig en periode.. :) Min ble og tatt med KS da, men det var planlagt på grunn av seteleie, var bare at fødselen starta med vannavgang i det jeg var på vei inn til legen for å snakke om KS som skulle utføres dagen etter :P Så da var det bare å slenge seg oppi ei seng og bli trilla ned på operasjonsstua :O

Alle forsvant vel på facebook da forumet ble lagt om, for da fungerte BV ekstremt dårlig en periode.. :) Min ble og tatt med KS da, men det var planlagt på grunn av seteleie, var bare at fødselen starta med vannavgang i det jeg var på vei inn til legen for å snakke om KS som skulle utføres dagen etter :p Så da var det bare å slenge seg oppi ei seng og bli trilla ned på operasjonsstua :O

Han ville ut en dag tidligere han da :) Hihi.. Travel liten luring :)
Ja, alle ble borte. Jeg brydde meg ikke om det på fb jeg, for ville ikke vise meg med ansikt :P liker å holde meg skjult bak en sommerful :P :)

Fikk du lastet den inn på datan? Får ikke til det en gang jeg, men vet det skal gå. Problemet mitt er at bruksanvisningen står på engelsk, å det er et språk jeg IKKE kan!! Så, får nok nøye meg med å høre den på direkten :p hehe
Hehe, neeei ikke sånn direkte fra doppleren.. det aner jeg ikke hvordan man gjør. Men jeg tok det opp på telefonen :p

Back
Topp