Det fine med å være gravid er...

Pære

Forelsket i forumet
Hva synes du er bra/fint med å være gravid? Her kan vi skryte, fortelle om positive/ morsomme opplevelser, tanker osv. om det å være gravid [emoji4]


Jeg synes blant annet at vi er veldig heldige som faktisk kan få barn på denne måten. Det var ingen selvfølge for meg da vi på første barn brukte 7pp. Trodde ikke det kom til å gå. Men plutselig satt spira, og nå er nr2 på vei kort tid etter [emoji4]
 
Hva synes du er bra/fint med å være gravid? Her kan vi skryte, fortelle om positive/ morsomme opplevelser, tanker osv. om det å være gravid [emoji4]


Jeg synes blant annet at vi er veldig heldige som faktisk kan få barn på denne måten. Det var ingen selvfølge for meg da vi på første barn brukte 7pp. Trodde ikke det kom til å gå. Men plutselig satt spira, og nå er nr2 på vei kort tid etter [emoji4]
Større pupper. Ganske beskjedent til vanlig
 
For en fin tråd!! [emoji173]
Det fineste med å være gravid foreløpig er å tenke på det lille mirakelet som bor i magehuset [emoji7]
 
Veldig fin tråd[emoji1] Jeg syns det fineste med å være gravid er å tenke på og drømme om alt det spennende som skal skje fremover[emoji5]
 
Dette er andre gangen for meg, og jeg koser meg mer denne gangen :) Føler at det er enklere å forstå, knytte seg til nurket og drømme om fremtiden. Koser ofte med magen og gleder meg til å få svar innenfra.

Gleder meg til UL i uke 13 er overstått og det blir offisielt. Er så koselig "å bygge rede" <3
 
Større pupper. Ganske beskjedent til vanlig
Samme her, for en glede nå som de har blitt litt mindre ømme og noen kan ha glede av de[emoji28]
Min største glede er forventningene og drømmene for fremtiden. Hvem kommer ut, personlighet og utseende.
 
Nå har jeg sutra fælt over kvalmen, så jeg må komme med noe positivt også.

Jeg synes egentlig at det er veldig fint å gå gravid, etter uke 14. Det er så spennende å kjenne utviklingen, kose seg med alle forberedelser, og glede seg til å bli kjent med det lille vesenet man har skapt. [emoji4]
 
Jeg synes det er koselig å vite at guttungen skal få søsken. Jeg gleder meg til ultralyd for å hilse på baby ;) ellers nyter vi hemmeligheten enda, kun dere på forumet samboer og ei venninne som vet om nurket.
 
Foreløbig er den største gleden å tenke på framtida:joyful: At gutten min får en bror eller søster, å at vi blir en familie på 4:D

Gleder meg også til jeg kommer så langt at jeg klarer å slappe litt mere av, og bare nyte graviditeten:joyful: Elsker å kjenne små spark og bevegelser:D
 
Så mange gode poeng som kommer her! Klager også over kvalme og sånne ting, og det er jo også lov. Men så er det litt godt å tenke over det fine, og se hva dere andre finner glede i og minne meg selv på de tingene dere ser som positivt som også gjelder meg. For det er jo så mye fint med å være gravid også [emoji7]

Synes forresten også det er fint når magen begynner og vises ordentlig, at det ikke bare er "matmagen" [emoji23]
 
Å dele gleden med familien og at minstemann skal bli storebror :)
 
Idag ble det å få se et bankende hjerte og bli satt fram med to dager [emoji7] nå begynner det å demre for meg at jeg er gravid!
 
Å dele gleden med familien, og at tusta skal bli storesøster :)
 
Back
Topp