Det første utbruddet

RANDÅLF

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Da har jeg hatt min første hormonelle utblåsning[:D][:D][:D] Må bare le litt av meg selv og da[:D][:D][:D] 
Skal låne en koffert av mamma til turen i morgen og den skulle mannen hente i dag når han skulle på EU kontroll med bilen sin... Dessverre startet ikke bilen hans i dag og han fikk da ikke hentet den som planlagt... Så nå driver han å sender meg melding om at han ikke får tak i min mor... Jeg måtte ringe henne[:@] Jeg får til slutt tak i henne og da har de blitt enig om at jeg skal få kofferten i morgen tidlig på flyplassen, så jeg kan pakke om der[:@] Da kommer jeg med mitt utbrudd[:D][:D][:D] De kan vær så god å klare å møtes, så mannen får kofferten, for jeg vil ha den i dag[:@][:@][:@] Ikke drive å ringe meg å styre fram og tilbake[:@][:@][:@] Uff dette er jo bare en bagatell egentlig, men var nok til at jeg ble hissig[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Serene

hehe kjenner meg godt igjen der du [:D]
nåja sånn er det bare [&o] det går over [;)]

Ja det er sånn som henger med dette[:)] Klarer heldigvis å le av meg selv etterpå[:D][:D][:D] men premien er vert alle hormoner of plager i verden[:)][:)][:)][:)] Er iallefall bra det går over ja[:)]

ORIGINAL: Ivara

Hehe, godt du er selvironisk ihvertfall [;)]
Er ikke like greit med disse hormonene bestandig. Bare vent, snart er du med i potetgull-ligaen du også [8D][:D]

Men, må si jeg føler med deg altså. Det er jammen ikke bare lett å merke at man mister kontrollen over seg selv.

Må beholde litt humor oppi det hele og[:D][:D][:D]
Ja jeg tenkte på potetgull-ligaen ja og at jeg snart er der nå[:D][:D][:D]

ORIGINAL: RANDÅLF

ORIGINAL: Ivara

Hehe, godt du er selvironisk ihvertfall [;)]
Er ikke like greit med disse hormonene bestandig. Bare vent, snart er du med i potetgull-ligaen du også [8D][:D]

Men, må si jeg føler med deg altså. Det er jammen ikke bare lett å merke at man mister kontrollen over seg selv.

Må beholde litt humor oppi det hele og[:D][:D][:D]
Ja jeg tenkte på potetgull-ligaen ja og at jeg snart er der nå[:D][:D][:D]

Back
Topp