Det første tannlegebesøket!

• Trådstarter Trådstarter LilleS
  • Opprettet Opprettet
L

LilleS

Guest
Hvordan gikk det?[:)] Hvis dere har vært.. Her gikk det ikke så bra. Småen syns det var skummelt, og nektet å sitte i stolen eller å gape, så vi må tilbake om noen uker[8D]

Her gikk det kjempe fint, var så flink å gape og alt... [:D][:D][:D] 
Han spurde dagen etter på når han skulle få reise til ho igjen [8D][8D]

ORIGINAL: BNE

Her gikk det kjempe fint, var så flink å gape og alt... [:D][:D][:D] 
Han spurde dagen etter på når han skulle få reise til ho igjen [8D][8D]

Hehe! Så greit da![:D]

Her gikk det i grunn strålende[:D] Forventet i grunn at ho ikke ville gape og hvertfall ikke ligge stille. Jeg forberedte ho fom vi fikk innkallelsen i posten, viste ho hva tannlegen kom til å gjøre og sånn. Syns faktisk det har blitt lettere å pusse tennene også, for sier vi må pusse de godt så tannlegen blir fornøyd neste gang også.

Når vi kom inn til den store stolen, så fikk ho klatre først og bli litt kjent. Når ho tannpleieren spurte om ho kunne ligge ned å gape opp gjorde ho akkurat som ho ba om. (jeg hadde vist ho akkurat alt dette[:)]) Kjempe flink[:)]

Her gikk det også kjempefint, var pappen som gikk med han[:)]
Tannpleieren var visst helt super, gjorde alt rett og vant tilliten til Jonas med en gang. Da han var ferdig ringte han meg og var superstolt[:D]

Vi har ikke fått inkallelse enda vi,men håper  det går bra [:)].

Det gikk overraskende fint da vi var hos tannlegen. Han satt på fanget mitt i stolen og gapte nesten kjeven ut av ledd. Etterpå var han kjempestolt av seg selv.

Det gjekk heldigvis veldig fint, og Sigurd snakka mykje om det etterpå. Det gjorde inntrykk!

Vi har heller ikke fått innkallelse, men et vennepar har en gutt som nettopp ble fire og han var på det første besøket uka som han fylte fire, så jeg tipper vi også skal når det nærmer seg fireårsdagen.

Embrik har vore 3 gangar allerde ( pga medisinar må me passe ekstra godt på tennene) Det har gått veldig fint alle gangane. Null hull[:D]

Patrick hoppa opp i stolen og gapte.. Så det gikk heldigvis bra og var unnagjort på få minutter.. han er veldig lettvinn sånn.. [;)] Men skjønner godt at det kan være skummelt for de små!!

Back
Topp