Det første livstegnet <3

Kaas!

Flørter med forumet
Idag er jeg helt sikker på at det var bevegelse fra lille jeg kjente <3 jeg er ca 13+4 og dette er mitt 3 sv.skap.
Har lurt litt tidligere men idag var det helt tydelig. Herlig! Var på første jordmor time igår, og da fant vi ikke hjertelyden. Hun var ganske sikker på at morkaka lå foran, da jeg kjenner livmora veldig godt og hun hørte mye lyder. Men uansett, fantastisk å kjenne et livstegn :)

Idag er jeg helt sikker på at det var bevegelse fra lille jeg kjente <3 jeg er ca 13+4 og dette er mitt 3 sv.skap.
Har lurt litt tidligere men idag var det helt tydelig. Herlig! Var på første jordmor time igår, og da fant vi ikke hjertelyden. Hun var ganske sikker på at morkaka lå foran, da jeg kjenner livmora veldig godt og hun hørte mye lyder. Men uansett, fantastisk å kjenne et livstegn :)
Åååh! det er så herlig!! :-D gratulerer!! Gleder meg til neste livstegn selv! :-)

Åååh så koselig! Gleder meg til å kjenne bevegelse jeg også! Men veit ikke helt va jeg skal kjenne etter, siden jeg er førstegangs..

Det hørtes fantastisk ut! Gleder meg til jeg kommer så langt..

Så herlig å kjenne liv :) Heldiggris! Jeg ligger hele tiden og kjenner etter liv, men er bare 11+3 så må vel vente litt til. Er andregangs, men tror likevel det er litt for tidlig enda. Kjente noe tydelig i går kveld, men avfeide det hele med at det må ha vært en luftboble eller noe :p

Herlig! Gleder meg til å kjenne liv igjen jeg også!

Det er så herlig når man begynner å kjenne liv ♡ Men hos meg ble det også utrolig slitsomt på slutten. Lillejenta var i konstant bevegelse, og det kjentes ut som hele magen vrengte seg innimellom. Men jeg slapp i hvert fall å lure på om det var liv der :)

Det er så herlig når man begynner å kjenne liv ♡ Men hos meg ble det også utrolig slitsomt på slutten. Lillejenta var i konstant bevegelse, og det kjentes ut som hele magen vrengte seg innimellom. Men jeg slapp i hvert fall å lure på om det var liv der :)
Samme her :P Jeg hadde blåmerke under ribbeina på den ene siden, vestre tror jeg. Skikkelig digg :P

Så koselig :-) jeg er førstegangs, så veldig spent på hvordan det blir å kjenne bevegelse der inne! Gleder meg:-)

Åååh så koselig! Gleder meg til å kjenne bevegelse jeg også! Men veit ikke helt va jeg skal kjenne etter, siden jeg er førstegangs..
Plutselig en dag så bare veit du at det er det det er:) Forrige gang merket jeg det i uke 17, og da var det då tydelig at mannen min også kunne kjenne det. Hadde ikke tenkt at jeg merka noe før dette:) det er helt fantastisk når man begynner å kjenne liv der inne:)

Som førstegangs må jeg bare spørre: hvordan kjenner du det? Eller er det en sånn følelse at du bare vet det når det skjer?

Jeg kjente første gang i uke 13 med førstemann, som en boble som sprakk, tydelig spark. Denne gangen har jeg kjent bevegelse siden uke 11, ikke spark, bare at noe har beveget seg, nesten som en fjær som kiler på innsiden. Kjent daglige spark og bevegelse siden slutten av uke 13.

Førstegang jeg gikk gravi, kjente jeg bevegelse I uke 13. Det var på en måte dirring/bobler akkurat I blære område. Dette kom jevnt og ble bare sterkere og sterkere ettersom ukene gikk!. Nå er jeg ca. 11+4 og kjenner tydelig livmoren som begynner og poppe opp, utrolig synlig 2 gangs enn førstegangs da jeg ikke fikk "bumpen" før mnd 5...men fortsatt ingen tegn fra marsboeren. .

Jeg er 14 uker og kjenner liv :) er 2 gangs, sist merket jeg liv veldig sent, har allerede kjent det en stund, og når du merker det er det ikke til å ta feil av :)

Som førstegangs må jeg bare spørre: hvordan kjenner du det? Eller er det en sånn følelse at du bare vet det når det skjer?
Første gangen jeg kjente liv sist satt jeg helt stille i bilen etter en tung arbeidsdag og nøt stillheten før jeg startet motoren. Plutselig kjente jeg noe som strøk meg på innsiden av magen, helt nederst! <3 Noen beskriver det som en fiskehale, andre som en luftboble eller sommerfuglvinge. Jeg kjente tydelig at noen strøk på innsiden :)

Tror jag känner något där nere , speciellt då jag har lagt mig. Och helst då jag ligger på ryggen. Så tror jag att jag känner något som stryker mig där inne :) men kan vara inbillning :)

Back
Topp