Det første kjøpet

..Kirsebær..

Elsker forumet
Junilykke 2020 ♡
Påskeliljene 2022 ❤️
Har dere kjøpt noe allerede? Eller strikket noe?

Jeg klør i fingrene etter å kanskje strikke noe :) Tørr ikke kjøpe noe før etter uke 12 og tul (men jeg vindus-shopper mye :D ) :)
 
Last edited:
Kjøpt bilstolpose ❤️ :) Syns det er så hyggelig, skulle ønske det var mer jeg trengte men har jo alt siden dette er tredje svangerskap (yngste babyen døde også, så ingen ting ble slitt ut dessverre... Skulle jo ønske det var annerledes) - gleder meg så mye til å vite kjønnet og gå bananas ;)
 
Kjøpt bilstolpose [emoji173]️ :) Syns det er så hyggelig, skulle ønske det var mer jeg trengte men har jo alt siden dette er tredje svangerskap (yngste babyen døde også, så ingen ting ble slitt ut dessverre... Skulle jo ønske det var annerledes) - gleder meg så mye til å vite kjønnet og gå bananas ;)

Hadde en baby som døde? [emoji173]️[emoji25][emoji25][emoji25]
 
Ja, ble bare en dag gammel, fødte på termin, helt frisk, sykehusfeil og forferdelig urettferdig og vondt </3 Dette svangerskapet betyr absolutt alt [emoji173]️

Så utrolig grusomt [emoji25] skal jammen si at livet er urettferdig!
Skjønner godt at dette svangerskapet betyr alt. Unner deg alt det beste [emoji173]
 
Kjøpt bilstolpose ❤️ :) Syns det er så hyggelig, skulle ønske det var mer jeg trengte men har jo alt siden dette er tredje svangerskap (yngste babyen døde også, så ingen ting ble slitt ut dessverre... Skulle jo ønske det var annerledes) - gleder meg så mye til å vite kjønnet og gå bananas ;)

Uff, så fælt, også mtp at h*n var frisk og at det var en sykehusfeil :( Snart har du heldigvis 2 små :Heartred
 
Vindusshopper mye [emoji16] Tør ikke å kjøpe noe enda [emoji4]

Begynner du så smått etter uke 12, eller venter du til etter oul? Jeg venter første, så klarer nok ikke vente så lenge med hamstringen :P
 
Jeg har kjøpt seng, bæresjal og vogn..Hehe! Skal roe ned handlingen frem til høsten. Vurderer å kjøpe bilstolpose da, de er på salg på babybanden. De som vil være på salg i vinter er jo vår og sommer-poser. Kjøper ikke tøy før etter pilo synes det er fryktelig vanskelig å finne nøytrale sett, så greit å vente.
 
Jeg har kjøpt seng, bæresjal og vogn..Hehe! Skal roe ned handlingen frem til høsten. Vurderer å kjøpe bilstolpose da, de er på salg på babybanden. De som vil være på salg i vinter er jo vår og sommer-poser. Kjøper ikke tøy før etter pilo synes det er fryktelig vanskelig å finne nøytrale sett, så greit å vente.

Det er jo mye som skal kjøpes inn, så greit å fordele det litt utover :) Har også sett at babybanden har salg, bla på "baby jogger city elite"-vognen, som jeg sikler etter! :D Håper salget fortsetter 2-3 uker til..!!
 
Jeg har ikke kjøpt no enda ..men søstern min kom med en body i uke 4-5 som hun hadde fått av mormor da hun selv var 4-5 uker på vei .. så den henger og lukter baby på badet ❤

Gleder meg sååå masse til å begynne med litt shopping
 
Jeg har ikke kjøpt no enda ..men søstern min kom med en body i uke 4-5 som hun hadde fått av mormor da hun selv var 4-5 uker på vei .. så den henger og lukter baby på badet [emoji173]

Gleder meg sååå masse til å begynne med litt shopping

Åh så koselig [emoji173]️
 
Jeg har ikke kjøpt no enda ..men søstern min kom med en body i uke 4-5 som hun hadde fått av mormor da hun selv var 4-5 uker på vei .. så den henger og lukter baby på badet ❤

Gleder meg sååå masse til å begynne med litt shopping

Koselig :Heartred Og så deilig med litt søt babylukt :):)
 
Har handla både gutte og jenteklær! Er jo sommersalg over alt, så gikk amok på Ellos.no og Kappahl.no :D så får det som er til "feil" kjønn blir barsel gaver :) hehe! Har også sett på vogn, vurderer å kjøpe i Sverige, men har også sett på finn.no. den vogna jeg ønsker meg er en eldre modell, så dersom det blir den må den kjøpes brukt. Gleder meg så til vi får vite kjønn, og jeg kan gå amok :happy:
 
Her har jeg enda alt stående etter mini. Pent sortert og klart til å selges, men nå slipper jeg det. Men vindushopper litt likevel. Er jo så mye fint!
 
Back
Topp